İnşallah 15 gün sonra boşanırsam nasıl kutlama yapayım?

Aslında bu soru için şu an erken ama yine de düşündüklerim dışında güzel fikir çıkarsa diye sormak istedim ne olabilir?

Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım soruyu anlatamadım. Herkese ilan olacak şeylerden bahsediyorum. Çok adaklarım var onların dışında ne olmalı gibi düşünün
Güncellemeler
+1 yıl
Çok adagım var. Önce pankart bastırıp onun adıyla kurtuldum nihayet deyip İstanbul'un görünen yerine asayim E5 üzeri diyorum. Sokaklarda yine pankart verip iki kişinin eline davul zurna eşliğinde dolaştırayim diyorum. Pasta kesip, çocuklara para dağıtip, Allah'a secde edip kuran dua ve oruç hatta hatim adagım var. Başka ne yapsam diye düşünüyorum yeterli mi sizce. Dua edin de bitsin artık bir pürüz çıkmasın bu seferde, çok amin
İnşallah 15 gün sonra boşanırsam nasıl kutlama yapayım?
Cevapla