Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım soruyu anlatamadım. Herkese ilan olacak şeylerden bahsediyorum. Çok adaklarım var onların dışında ne olmalı gibi düşünün
Güncellemeler
+1 yıl
Çok adagım var. Önce pankart bastırıp onun adıyla kurtuldum nihayet deyip İstanbul'un görünen yerine asayim E5 üzeri diyorum. Sokaklarda yine pankart verip iki kişinin eline davul zurna eşliğinde dolaştırayim diyorum. Pasta kesip, çocuklara para dağıtip, Allah'a secde edip kuran dua ve oruç hatta hatim adagım var. Başka ne yapsam diye düşünüyorum yeterli mi sizce. Dua edin de bitsin artık bir pürüz çıkmasın bu seferde, çok amin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Evliyken Neyi yapamadıysan Onu yapacağın bir aktivite
Yok ben özgürüm zaten sorun yok ama ahdim var, her şekilde yayın etmeliyim
Bu anı bekliyormuş gibi yapılan aktiviteler
Olumsuz görüş oluşturur herkes doğru değerlemeyebilir
Kaliteni riske atmaya değmez
Bekliyorum zaten, yıllardır mahkemelerdeyim bunu hak ettim, kimin ne dediği hic bir önemi yok
🙏🏼🙏🏼
Boğazda tekne turu bol videolu
Bunu her zaman yaparım ben kutlama olacak bir şey diyorum
Özel tekneyle bir kutlama
Hayırlısıyla bitsin inşallah
Amin
Kutlama adına istediğin zaman Marina'da kahven ya da şarabın hazır
Ben de geçtim O yollardan
Şarap içecek biri gibi mi duruyorum, son güncele bak. Sevinçten oturup ağlarım kesin ama sevinmeye de korkuyorum ya karşı taraf itiraz ederse yine yandım temyiz vs yine yıllarca sürünuruz
Bende dua namaz noktasında varlık gösteren biriyim
Ama içebiliyorum da
Zaten her durum için kahve alternatifi sundum 🙂
Yine derken istinafın da bir sınırı var
Umarım sorunsuz bitecek
İstinaf yolu açık derse hakim diye offf. Neyse düşünmeyeyim daha erken. İtiraz etmezlerse inşallah biter gibi ne bileyim bu adalete de güvenmiyorum ki, koca saraylar adalet filan dağıtmiyor
Tekrar stinaf çıkmaz
Olumlu düşünmek olumluyu çeker
İnşallah öyle olur
Amin
Öyle ya da böyle bir evlilik geçirmişsin kutlama yapma bundan sonrası için dua et Allah iyilerle karşılaştırsın
Aa yok kalsın. Bu günü çok bekledim aht ettim
Bu hiç etik bir şey değil
Ahdim var yapacağım herşeyi
Tabi ki ne istersen yap ama etik değil
Neden değil, bu günü yıllardır bekliyorum. Mahkeme kapılarından kurtuluşum yeniden doğum günüm olacak
Zaten ayrılmanız bir hak evet zorlu bir süreç ama bana etik gelmedi ne olursa olsun hoş değil
Valla hak ettim normal yolla olsaydı dediğin doğru. Yıllarım gitti daha da kesin sonuç alırsam inşallah
Hayirlisi umarım iyi olan olur
tatile cik keyfini çıkar
Herkese ilan olacak bir şey olmalı. Bunlar kişisel şeyler
o zaman parti düzenle topla hepsini
Hepsini derken? Onların göreceği bir şey olmalı
grup mesela 🤷♂️
Çüş. Daha neler herkesin göreceği ilan olacak şeylerden bahsettim
hee.. hmmm.. pasta kes,2. nci d. günü ilan et.
Onu zaten yapacağım başka başka ne olabilir
valla bilemedim..😀heee, burdan birilerini topla, parti yap.. bizde sebepleniriz
baştan evlenmeseydin, bukadar atraksiyona gerek kalmazdı
Ah keşke, bilemedim ben yandım kimse yanmasın
daha ne yanıcan. hayırlısı ile 15 güne yırttın.. eh artık yoğurdu üfleyerek yersin.
Hiç yememek daha iyi
illaki bir aday olacak birgün 🤷♂️evlenmezsin olur biter.
15 günün sonunda sonucu yaz bari..
Yazarım inşallah aklımı yitirmezsem sevinçten. Ama o gün de sevinemem ki, birde itiraz ederse karşı taraf sevincim kursakta kalır en iyisi o süreyi de beklemek
etmez heralde, ne geçicek eline edipte🤷♂️.. tez zamanda kurtul inşallah, amin, sevindir şu kulunu yarab..😀yaz bak, unutma..
para dağıtırsan, çaktırmadan araya sıkışsam 🙃
Küçük çocuklara ya, 1 lira gibi, ne gezer bende o kadar para, maksat sadaka olsun
hee,🙄tmm.. bak duamı ettim🤷♂️
Story at bı adamla öpüşerek
Yok bu olmaaazzzz
Niye
Bensiz kutlama olmaz bunu bil😀
Niye sevmedin görüşümü 🙄
Tamam
sorun sebepneydi
Geç bunu sen soruya cevap ver
çok güzel cevabım var
Yaz o zaman
herkes bilsin istemiyorum
sen ne düşünüyorsu peki
nedir seni bu kadar sevindiren merak etim doğrusu
Adliyelerden kurtuluyor olmak
çokmu çekişmeliydi
nefret ediyorum oralardan
Sende mi düştün oralara
gibigibi
Gibi nasıl oluyor evet mi ya hayır mı. Net ol
senin orada olduğun sebeptn değil
Profilinde boşanmış yazıyor ama sabıkalı mısın
yok be ne sabıkası
mali işler
Grup seks!
Kız kıza evde viski
Bos insan muhabbetu