Annemin bir gün öleceğini hatırlayıp ağlıyorum, size de oluyor mu?

Bu hayatta tek varlığım annem, başka hiç kimsem yok. Bazen önüme bir şey çıkıyor saatlerce agliyorum. Hiçbir şey yokken agliyorum. Gülerken agliyorum. O otururken sesini kaydediyorum, fotoğrafını çekiyorum habersiz, ona her gün defalarca sarılıyorum...

Anneler ölümsüz olsa keşke..

Annemin bir gün öleceğini hatırlayıp ağlıyorum, size de oluyor mu?
Cevapla