Madem Allah var insanların insanların bu kadar acı çekmesine nasıl izin veriyor?

3 sene önce intihara kalkıştım ergenlikteydim. Gerekli psikolojik desteği alamamıştım bunalıma girdim. Şimdi bu psikolojik desteği alamadığım için intihar gibi cehenneme götüren bir şey yapsam bunun sorumlusu kim olacak? Kimin imtihanı bu? Allah peygamberlerle konuştu hatalarinda onları uyardı bizle neden konuşmuyor? Okuyan düşünen insanların çoğu neden ateist? Allah gerçekten var mı? Hani müdahele edebiliyordu?

Güncellemeler
+1 yıl
Biz peygamber miyiz bir şeye sabrımız belli sınırlarda böyleyken birini öldürsek günah fizyolojimize mı yazilir?
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize teşekkür ederim vakit ayırdığınız için perşembe psikiyatriste gidicem 6 ay sonra. Umarım daha dayanıklı bir insan olabilirim. Kaderimde güzel şeyler olucak belki birinin hayatına dokunucam o yüzden intihar etmemem gerekiyor. Beni kötü örnek almayın intihara kalkışmayın bu beni de üzer. Ben hep böyle gelgitliym
Madem Allah var insanların insanların bu kadar acı çekmesine nasıl izin veriyor?
Cevapla