Nişanlımın annesi beni ne zaman evlerine davet etse başka akrabalarını da çağırıyor. Banada alış şimdiden biz çat kapı gelmeyi gitmeyi severiz diyor. Ben kendisine çat kapı misafirliğe gelinmesinide gidilmesini de sevmediğimi öncesinde mutlaka uygunluk istenmesi gerektiğini söyledim. Oda bana alışırsın biz hep böyle çat kapı gider geliriz birbirimize demeye her fırsatta devam ediyor. Ben ona asla üslubumu bozmadan karı kocanın bir özel yaşantısı olduğunu bunun hoş olmadığını belirttim oda biz gidiyoruz vala hiç bişey olmuyor dedi. Annesi iyi bir insan lakin bu konuda pek anlayışlı değil. Sürekli bu konuyu açıyor ve istemediğimi belirttiğim halde çat kapı geliriz diyor. Nişanlım da annesini bu konuda uyardı. Buna ek olarak aile binaları var. İki katlı. Alt katlarında kiracı var ailesi kiracıyı çıkaralım evlenince siz oturun diyor. Ama annesinin bu çat kapı misafirlik olayı beni korkutuyor. Annesinin 8 kardeşi var ve aynı sokakta yan yana karşılıklı oturuyorlar. Babasının da kardeşleri akrabaları aynı sokakta ve sürekli birbirlerinin evine gidip geliyorlar çat kapı. Ben aynı binada yaşama olayını bu yüzden istemedim. Nişanlım da ben arada kalmayım diye kendi işi uzak olduğu için artık daha fazla yola dayanamadığını bahane ederek metrobüse yakın bir yerde ev tutcağımızı söyledi. Ama şu an nişanlım iş değiştirebilir ve kira ödeme konusunda zorlanabilir. Bir yandan aile apartmanında yaşamayı kabul etmek istiyorum sırf nişanlım zorlanmasın ilerde maddi olarak diye lakin bir yandan da eğer aile apartmanında yaşarsam bir özel hayatımızın olmayacağının farkındayım. Ve istemiyorum. Sizce aile apartmanında yaşamayı reddetmekte haksız mıyım?
+1 yılBenim çocukluğum amcamın zemin katta ev sahibi olduğu, karşımızdaki dairede ise rahmetli halamın yurtdışından gelince kullandığı evin hemen karşısındaki dairede geçti. Misafirler alt kattan başlar yukarı kata doğru artarak gelirlerdi. Bize de çok hainlerdi. Hiçbir zaman bizi çağırmaz, bize ise ordu halinde gelirlerdi. Babamın da emeklerine çok nankör insanlardı. Yer, içer, her yeri kurcalar, evden gidince de annem hakkında "Biz onlardan ayrılınca evi köşe bucak temizliyor, bizden tiksiniyor" diye dedikodu ederlerdi. Ama gerçek şu ki namaz kılan bir aileyiz ve bazen evimizin temizliğine güvenir, seccade açmazdık. Bu insanlarsa kat aralarında çıplak ayakla gezer eve basar, tuvalet adabını da bizim evde unutanlardı. Ayakta işemek hadi neyse de, çişini duvara yapmak? Tuvalet terliğini evin iç halısının üzerine bırakmak? 3 yaşındaki çocuk gibi her yere cidden sıçmak nedir? Evin salon halısında b*k temizlerken annemin ağladığını hatırlıyorum. Kuzenlerimin ise oyuncaklarımın hepsini bilerek kırdıklarını söylememe gerek yok bence. Peki bu hangi insanlığa sığar? Hepimiz de ufak ufağız. Annem çay taşımaktan, yemek yapmaktan, yatak açmaktan, tam teşekküllü kahvaltı için sabah 5'de kalkmaktan yaşlandı. Ve bunları yaşamaya başladığı yaş ise 20. Baban neredeydi derseniz, valla o kısmı ben de anlamış değilim. Dünyanın en misafirperver iki insanı misafir kelimesinden nefret etmiş durumda. Sonrasında iflas ettik ve tabi ki bir zil takıp oynamadıkları kaldı, belki onu da yapmışlardır da biz görmedik. "E her yeni mutfak aleti evinde", "Çoluk çocuğa bedeninde kıyafet alırsan her defasında yenisini alırsın, para mı dayanır", "Hep et yiyorlardı" ya kadar varan cümleler duyduk. Onlar geldiğinde kuru ekmek koyup biz de Allah'ın verdiğini inkâr edip "Açız" demeliymişiz demek ki. Yazarken bile gözlerim doldu. Evimize gelip her şeyi, her konuyu irdelerlerdi. Çat kapı misafiriydi onlar da. Hastane işleri varsa gelirlerdi bize. Kendi çocuklarına gitmezlerdi, bulaştırırız diye. Bunları da yeni yeni farkediyoruz. Ha kıymetini bildiler mi, asla! Ve tüm bunlara rağmen annem evliliğinin mahremiyetini korumayı başaran o kadar olgun bir kadındı ki çekemiyorlardı annnemin görgüsünü. Kadın ölümden döndü arayan soran olmadı. Bizi de en çok soframıza bıçak saplayan bu insanlar yıktı. Bir yere gittik mi arkamızdan öylece izler dururlardı. Davet ederdik, siz de gelin derdik, kabul etmezlerdi. Ama intizar da ederlerdi. Sonra gidip orada burada anlatır babamızı gördüğümüz bir pazar gününü bile çok görürlerdi. Allah'a havale ettim hepsini tekrardan. Annem bana aldığı güzel tokalardan kuzenime de almıştı. Yengem çöpe atmış. Bir defasında büyüten küçüğe hepsine bayramlık almıştı babam, giymediler bile. Sürekli babam harçlık verirdi, şakalaşan dünya tatlısı bir amcaydı. Neyse yaa...
Tüm bu deneyimlerimden sonra şunu diyebilirim: çat kapı da olsalar sınırını koruyacaksan, bizimkiler gibi de değillerse gelsinler. Kalabalık ve aile olmayı bilen insanlara hep ihtiyaç var. Ama "Biz çat kapı geliriz, hiç de sorun olmuyor" demek senin evinde söz sahibi olmaya, her şeye burunlarını sokacakları anlamına da gelir haberin olsun. Hele de bu o kadar görgüsüz ve nezaket dışı ki! Yine de nişanlın güzel bir çözüm bulmuş, onu dinle. Sıkışa sıkışa ödersiniz ama en azından mutlu olursunuz. Her aldığınızdan, her yaptığınızdan haberdar olmaları... Nazara gelirsiniz.
Ben en kötü ihtimali yazdım tabi ki. Rabbim yuvanızı korusun. Çok karamsar gelebilir sana ama sakın sakın korkma, tedbirli ol diye anlattım. Ben dahi bunca şeyden sonra yine de hayata ve insanlara karşı çok pozitifim. Amaaa tedbirliyim, yerini de çok güzel öğretirim.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBöyle bir şeye taviz verme olayı ciddileştir gerekirse hafife alma öncelikle nişanlınla bu konuyu dikkatli bir şekilde konuş sevmediğini belirt ayrıca saygısızlık bu öyle şey mi olurmuş çat kapı nedir dağdan mı inmiş bu insanlar nereli böyle bunun hastalığı var insanlık hali misafir ağırlamak kolay değil bu devirde olmaz böyle şey ileride mahvolursun gerekirsen olayı ayrılma noktasına getir tek tek tek tüm akrabalara söyle ben çat kapı misafirden hoşlanmam gelmeden haber verin de bu ayıp bir şey değil insanlara bir şeyleri açıklamayınca kendini ciddiye aldırmayınca tepene çıkarlar hayatın mahvolur yorulursun. Vallahi geçen ay ailemle çok misafir ağırladık okul tatil olduğu için falan kendimizden geçtik perişan olduk hepsi akşam yemeğine denk geldi üstelik biz haber verilmişken pert olduk ansızın gelince ne hale düşerdik bilmiyorum çok zor sakın çyle bir şey yapma
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBir de ben taşınmamanı öneririm bizim şehrimizde de meşhurdur erkek aileleri ev alırken yaparken iki ev üç ev birden alır karşı daireyi ya da alt daireyi çocuklarına alır otursunlar diye ne kadar bunu yapan çevremizde insan varsa hepsi boşandı ciddi bir boşanma sebebi. Akşam yemekleri kendi evine çekilememe sürekli bir gelme gitme olayları çok yorar insanı. Erkek çocuklarının üzerine düşerler annesinin misafiri gelir seni çağırır gelin gel yardım et der ayrı da olmaz beraber de olmaz ev üstüne ev olmaz derler o laf bu ev içinde geçerli kapını perdeni kapatıp rahat rahat yaşayamazsın sakın öyle bir şey yapma
Gizli Üye(25-29)+1 yılKesinlikle yaşama aile apartmanında. Kaç kişiden okudum hiç huzur olmuyor. Çat kapı geliriz demiş zaten bende hiç sevmem aynı spartmanda olsanız varsa zort pırt sabah akşam sizde olur anası bide seni onlara çagırırı. Kocanla özeliniz olmaz. Bide çocugun olursa bal artık onlar büyütüyr a dan zye herşeye karışırlar. Kesinlikle kabul etse. Olmadı 1+1 eve çıkın daha iyi. Ve ne demek çat kapı geliriz ya senin fikirlerine nasıl saygı duymaz? Evlenince gelirse en son artık cinnet ni geçirirsin eşinle kavgalarınız mı olır bilmem bunun önüne geömen lazım baştan. Yani bi sınırının oldugunu bilmeleri lazım
00 Yorumla
+1 yılÇat kapı diyorsa evin yedek anahtari da olur eve de girer. Bu kadar çat kapılık biraz fazla. Düşünsene sabah çok çok yorgun kalktın evinde idare eder dağınıklık her evde olduğu gibi birden zil çalıyor üstün kapıyı açmaya müsait değil. Üstünü mü değiştirecektir salonda mutfakta kalan 3 beş bardağı makineye mi atacaksın. Kapidakiler de bekliyo ısrarla zile basiyolar bana şu an afakanlar bastı. Madem o evi size verecekler o zaman kiracı otursun kira parasını size versinler sizde başka yerde oturun
03 Yorumla
Soran+1 yılÖyle dedi nişanlım öyle yapmayı düşündük ama şu an annesinin emekliliğine iki ay kalmış onuda ordan aldikalri kiranın üzerini tamamlayıp odeyecekmis annesi gil. Yani bıze hiç bir faydası olmuyor evin. Oturursak cikartabilirlermis ama oturmazsak kira oarasini dediğim yere odeyeceklermis
- +1 yıl
Yani ben kalabalık ailede yaşıyorum ve misafirimiz çok olur ama bu akrabalar arasında kötü düşünceli olanlarda vardır. Sen uzaklaş ordsn
Soran+1 yılÇok haklısınız
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba, evli çiftler için aile apartmanında oturmak biraz kötü ve rahat değil.
Habire misafir gelmesi falan filan çok sıkıntı olur yani hiç mi kafa dinlemeyeceksin "çat kapı misafire hazır ol" cümlesi nasıl bir cümle ya.
Birde yeni gelin olursun ohoo hep gelirler "hadi kızım bize bir çay yap" o bu şu gibi cümleler belli bir süreden sonra sıkar.
Canı sıkıldıkça bile gelirler sanırım.
Bence kocanla konuş bunu.13 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız ayrı bir yere taşınacağız sanırım ama yinede gelirler sürekli diye korkuyorum. Nişanlım da istemiyor ama pek dinleyeceklermiş gibi değil
- +1 yıl
Evlilik sizin kimsenin karışmasına müsaade etmeyin.
Soran+1 yılÇok haklısınız
boş ver nişanlının durumunu kendini düşünmek zorundasın yaşayabileceğin sorunları tahmın edebiliyor musun? bazı kayınvalideler ne kadar iyi olsalarda bişeye taktım mı takıyolar. evde de baktın kapı çalıyor bir anda çalıştır elektrik süpürgesini doldur viledayı temizlik yapıyprum de geç duydum ayakları falan çek. onlar sana zorluk mu çektiriyor sende onları kapıda beklet. belki anlattıklarım kötü davranılar olabilir ama hiçbir saçmalığa katlanmak zorunda olmadığını asla unutma
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru söylüyorsunuz. Mecbur kalmam umarım buna anlarlar. Keşke anlayışlı insanlar olsa bu konudaa
- Aile & Toplum konusunda 750 cevap paylaştı.
+1 yılIsin zor... en azindan nişanlın seni düşünüyor da uzakta ev tutmak istiyor... sahsen farkli illerde de yasasan en az senede bir gun cat kapi gelirler gibi acik acik da soyleyip hala kendi isteginde diretmesi benim dedigim olucak tavri da pek hos degil... bana biri ben boyle gelmenizi istemem derse olsun alisirsin diyemem garip bir durum
04 Yorumla
Soran+1 yılDimi ya kendi kendime diyorum ben mi abartıyorum ama geçen bize geldiler annemin anlamında yanında konuyu açtı ben istemediğimi belirttim yine aynı konuyu uzattı. Ablam ve annemde güzel örnekler vererek bunun hoş olmadığını belirtince sustu ama eminim ilk fırsatta yine aynı konu açılınca bunu soyleyecek
- +1 yıl
Tuhaf ya neden bu konuda bu kadar inat ediyor... baska bir seyi mi dert ediyor
Soran+1 yılİstanbul'a bütün ailesi ile yerleşmişler eşi ve eşinin ailesi kendi ailesi. Bütün sokakta kendi kardeşleri ve akrabaları aynı zamanda eşinin akrabaları var. Kapıları müstakil olduğunu için açık sürekli çat kapı gelinip gidiliyor. Onlar için bu normal ama nişanlım ve ben bu durumdan hoşlanmıyoruz. Nişanlım tek erkek. Kızıda evli ona karşı bu konuda böyle değil. Kızıda annesini bu konuda uyarıyor ama annesi pek dinlemiyor
- +1 yıl
Oooo gercekten ailecek mi tasindilar... kadin belki de uzaklasirsak kopariz diye korkuyor ne bileyim tek erkek olmasi onu digerlerinden de onemli kiliyordur
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılTek sıkıntı sana gelmeleri değil. Kaynanana her geldiklerinde gelin nerde diyecekler. Çay kahve hizmet cabası benden demesi
14 Yorumla
Soran+1 yılHiç o açıdan düşünmemiştim çok haklısınız bir de olayın o yönü var
- +1 yıl
E tabiki bi kez gitmesen ikincide aranız mı bozuk derler. Eşin işten gelir oraya gider. Yemek yapmak istersin amaaann ne gerek var burada beraber yeriz derler. Aile evi birçok açıdan şans ama bir o kadar da lanet 😄 fırsat varsa çok uzağa da değil ama en az iki sokak olsun arada
Soran+1 yılOnların arada 2 3 sokak olsada aynı şekildeler sanırım benim semt değiştirmem gerekir
- +1 yıl
Şehir hatta ülke değiştir 😂😂 abartma kız yürümeyle 3-5 dakikalık yol mesafesi iyidir
+1 yılAynı binada yaşamayı kabul etme ileride çok sorun yaşarsın çat kapı misafirlik olmaz doğru bulmuyorum
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet bencede lakin bunu nasıl kimseyi kırmadan söyleyeceğim onu düşünüyorum. Söyledim ama düzgünce yinede geliriz diyorlar
- +1 yıl
Mutlaka kırılan bir taraf olacak ya sen ya onlar çünkü defalarca söylemişsin anlayacak olsa anlarlardi çoktan
Soran+1 yılHaklısınız defalarca uyardım galiba artık biraz daha sert bir mizaç ile söylemeliyim
Gizli Üye(25-29)+1 yılUzak otur sende işe gri çoxuk olaa kadar çalış
16 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız. Bende öyle yapmak istiyorum
Cevap sahibi+1 yılGelmesinler bir kere yuz verirsenhep gelirler. Evin bereketide kalmaz 2 kisilik yemek 30 kisilik olur ve bir suru kdin her kafadan bir ses cikar
Cevap sahibi+1 yılÇalış işe gir mahalle kadinlarindan uzak dur
Soran+1 yılEn mantıklısi umarım bu seferde hafta sonu gelmezler. Sanırım en iyisi başka bir semtte oturmak
Cevap sahibi+1 yılHafta sonu gelselerde cok gelemzler temizlik yapicsm falan dersin
Soran+1 yılUmarım hafta sonu gelmezler
+1 yılMutlaka ayrı ev. Öyle çat kapı zamansız gelen gidenden hoşlanmam benim vaktim herkes gibi değerli o yüzden birine giderken ya sabahtan ya da 1 gün önceden ararım.
08 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız ama annesi bunu anlamak istemiyor
- +1 yıl
üniversitede bir hocam vardı bize derdi ki " annelerinden boşanamamış adamları almayın " o zaman tam anlamamıştım ama 8 sene geçince anladım zamanla yani umarım sende anlarsın 😊
Soran+1 yılÇok güzel söylemiş vala hocanız. Nişanlım tavrını koruyor ama annesi ilerde hız tavrımızi koysakta habersiz gelir gibi
- +1 yıl
Şimdiden sınırını çizmezsen çok üzülürsün canım fazla duygusal düşünme ay kırmıyım deme yoksa sen kırılıyorsun sinirlerin harap oluyor yani gerek yok böyle şeylere.
Soran+1 yılÇok haklısınız birkez daha bu konuyu açınca daha sert bir mizaç ile konuşacagim
- +1 yıl
Sert değil kararlı bir ses tonuyla ama saygılı ve gözlerinin içine bakarak birazda mahkeme duvarı yüzüyle kendi ağırlığını koyarak konuş sen anladın beni yapabilirsin birde arada güncelle bakalım neler oluyor 😊
Soran+1 yıl😊 anladım yaptığımda güncelleyeceğim çok teşekkür ederim
- +1 yıl
❤️❤️
Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Haklısın. Çekilecek şey değil. Sen onların çat kapısına alışacağına onlar senin bundan hoşlanmayacağını kabul edip kendilerini ona göre ayarlasınlar.
01 Yorumla
Soran+1 yılBencede söyledim ama ısrar ediyor sürekli konuyu açıp duruyor
Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. K validene "alışmak zorunda mıyım" diyebilirsin. Ağzın yoksa hakkını savunmayla, her zaman üzülürsün.
14 Yorumla
Soran+1 yılİstemediğimi belirttim nişanlım da bende ama o sürekli geliriz biz çat kapı diyip duruyor
Soran+1 yılÇok haklısınız. Ben kırılmasınlar diye sürekli sakince cevap verdiğim için sanırım bu şekilde ısrarcı. Net bir tavır koymam gerekiyor
Siz iyimser birisiniz ama bazıları hoşgörüden anlamaz, birisi gelince kapat tv yi ses çıkartma gitsin, belki ayıp olabilir ama öylesinede böyle yapmak gerekir
00 YorumlaEvlenınce ailelerden uzak oturulmalı çayit kapı misafiri hic sevmem haber vermezsede evde yokmus gibi yaparım
08 Yorumla
Soran+1 yılKapıyı açmasam çat kapı gelirse haksız durumda olmam değil mi
- +1 yıl
Onlarda haber vermeyi öğrensinler svemediğinide belirt alışmakta zorunda degilm ben hazırlık yapmadan eve kabul edemem de otoriter ol belir sen yumusak olursan onlar kafasına esni yaparlar ama ayrı yerde yaşasanz gzl olur aıle apartmanı sıkıcı evlılıgınizde etkılenr eşinde onların etkısıne girmezse ıns seni ezdirtmezse
Soran+1 yılAmin dediğiniz gibi biraz daha otoriter olmaya çalışacağım
Soran+1 yılO da ayrı istiyor. Ama ayrı olsakta ailesinin bu çat kapı olayının pek değişeceğini sanmıyoruz ikimizde
- +1 yıl
O iti nişanlında ayrı istiyorsa tamam ayrı yasayın çat kapı ederlerse delikten bak açma evde yoktuk misafrlıkteydk davet edildik bısı uydur haber vermedgnz icin nerden bilelim gelecginizi 1 gün onceden arayn haber verin de onlar oleyse sende bole ınat et ya alışacak ya alışacak
Soran+1 yılHaklısın ben biraz fazla yumuşak davrandım kimse kırılmasın diye ama sanırım bazen sert olmak lazim
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Tabii ki başka yerde otur. Akrabalarla iç içe oturulur mu? Hele ki erkek tarafının akrabalarıyla… Dertten çileden erken yaşlanırsın.
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun bende aynı şekilde düşünüyorum ama nişanlım a haksızlık yapmıyorum değil mi kira ödemek ye zorlanacak çünkü
Gizli Üye(25-29)+1 yılVizyonsuzluk sonuçları... Erkek şartları kabul edip yanına da kalanı sahiplenmeli. Diğer türlü güvercini özgür bırakması daha hayırlı bir durumdur.
00 Yorumla
+1 yılHiç sevmem böyle olayı. Aynısını karşı taraf yaparsa, onu bırakmaya kadar giderim.
00 YorumlaSoruyu ve detayı okurken darlandım vallahi Allah senin yardımcın olsun...
00 YorumlaYuh görgüsüzlük kabul etme
14 Yorumla
Soran+1 yılBunu kimsenin kalbini kırmadan nasıl söyleyebilirim sizce?
Soran+1 yılNişanlım da konuştu ama annesinin bunu ilerde dinleyeceğini hiç sanmıyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkenden kocan ile aranızdaki aşk bitsin istiyorsan razı olabilirsin
04 Yorumla
Soran+1 yılDimi bu şekilde bir özel hayat kalmaz sadece tartışma ve gerginlik olur
Cevap sahibi+1 yılEvet kocanın da sevgisi azalır sen çalışan hizmetçi rolü yeni kişi olarak görülürsün çok çok kötü o yüzden nişanlın ile konuşun eğer anlayışla karsilamazsa en baştan bitirmek çok daha mantıklı
Soran+1 yılO anlayışla karşılıyor hatta benimle aynı şekilde düşünüyor lakin annesinin buna uyacağını pek zannetmiyorum
Cevap sahibi+1 yılAnnesine söz söylemek düşmez ki sizin hayatınız sizin ilişkiniz sizin yuvanız
+1 yılO daire zaten sizin olucaksa o kiracılar orada kalsın o kirayı siz alın yeni oturacağınız evi ödeyin ama sen orada oturursan sinir hastası olursun
03 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapmayı düşündük nişanlımla şimdide annesinin emeklilik olayı çıktı iki yılı kaldı. Eğer siz oturmazsaniz kirayı o emeklilik ödemesinin üzerine koyup borcu odiycez diyorlarmis
- +1 yıl
Sen işe girsen kocana yardım etsen olmazmı
Soran+1 yılTabikide olur zaten şuanda her şeyimizi ortak alıyoruz ama nişanlım sen çalışmadığında hamilelik durumu olursa napcaz diyor
Oyş o da sıkıntı ama belki aileye seni göstermek içinde geliyorlardır
00 Yorumla
+1 yılAyy hiç sevmem öne öyle sürekli gelinmesi karisilmasi
00 Yorumla
+1 yılOlmaz öyle şey. Belki uygunsuz bi durumdasınız?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOf okurken gerildim valla çok zor allah kolaylık versin :(
01 Yorumla
Soran+1 yılAminn. Sanırım bu sebeple mutlu bir evliliğim olamayacak
+1 yılYok yaa ben cekemezdim çok cahil anlaşılan.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHiç sevmem ya
11 Yorumla
Soran+1 yılBende sevmiyorum ve benim yetiştiğim ailede müsaitlik sorulmadan kimseye gidilmezdi. Hatta karşı taraf seni çağırmadan gidilmezdi sen teklif etmezdin gitmeyi hasta, doğum ziyaret vs hariç tabi onlarda da müsaitlik istenirdi. Bana onların yaşam tarzı çok tuhaf geliyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu ilişkiden olmaz abi annesi cok sorunlu damadin
06 Yorumla
Soran+1 yılŞuana kadar tek sknti yaşadığım konu bu ama sanırım en büyük sorunda aramızda bu olucak. Nişanlım bu konuda annesine karşı tavrını koruyor ama annesi onu nekadar dinler bilemem
Cevap sahibi+1 yılAnnem bu tarz bir hata yapti. Durumumuz olmadigi bir donem annem evde tavuk tarzi bisiyler yapsa halalarimi gonderirdi halalatimin cocuklarini hep bize salardi. Gelen giden misafiri agirlamaya hep annem babannemlere inerdi. Annem jste çalışırken eve gelirdi babannemin ev işlerini yapmaktan gece 11 12 gibi eve cikardi. Biz uyumus olurduk sabah annem biz uyurken ise giderdi. Halalarim bizim hayatimiza sürekli mudahil olurdu. Alicagimiz seylere bile karisirlarxi ve nicesi
Soran+1 yılşu an okadar gözüm korktu ki. Kesinlikle aynı binada yaşamak istemediğimi çok net belirteceğim
Cevap sahibi+1 yılBence yakin hicbir yerde yasama nerde cok akraba orada burnun boktan kurtulmaz
Soran+1 yılÇok haklısınız farklı bir semte tasinacagiz sanırım bu gidişle en mantiklisi
Cevap sahibi+1 yılEgerde kabul etmezlerse at nisani evlenme
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl2-3 kardeş olsalar neyse de 8 çokmuş
01 Yorumla
Soran+1 yılSadece annesinin 8 kardeşi var. Babasının da akrabaları çok. Aşırı kalabalıklar
+1 yılAyyyy korkuncc
00 YorumlaIyyyyy knk kaç sen ldmdldlddmxn
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayEe naptın
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGecmis olsun cancszim
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer