Gözlemlere göre genelde erkekler, kaç yaşında olursa olsunlar 20-22 yaşındaki kızlarla beraber olmak isterken, kadınlar da o yaşlarda 27-28 yaşındaki erkekleri istiyor. Ama vakit ilerleyince, en doğurgan ve güzel yıllarını başka erkeklerle geçiren kadınlar istenmiyor erkeklerce, bu da son derece doğal ve içgüdüsel bir olay. Ama günümüzde feminizm vs o boyutta propaganda yaptı ki kadın sanki her yaşta aynıymış gibi konuşuyorlar, hayır öyle değil. 30 yaşından sonra, iyi bir işiniz yoksa, iş bulma oranınız bile yaşıtınız erkeklere göre yarı yarıya düşer. Gelişmiş ülkeler dahil.
O yüzden erkekler 20-22, kadınlar 27-28 yaşlarında erkekleri beğenir. Sizin fikriniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer