Ailem, istediğim bir şey olunca kimden gördün diyor. Ne yapacağım?

onlardan her bir şey iatediğimde yine kimden gördün de istiyosun diyorlar çıldırmak üzereyim zaten sinir problemlerim var kendimi zor tutuyorum neden böyle diyorlar benim birinden görüp aldığımı görseler tamam dicem ama başkasından görüp aldığımı hiç bilmiyorlar sürekli ben biriilerine özeniyormuşum ondan gördüğüm için aliyormuşum gibi konuşuyorlar geçen internette dolaşırken önüme güzel bi kolye çıktı daha demin annemden rica ettim beğendiğimi söyledim yine kimden görüp özeniyorsun bunlari almicam uğraşma dedi siizce ailem neden böyle yapıyor?
(her istediğim olacak diye tutturan bir şımarık çocuk değilim bunuda belirteyim yoksullukta gördüm zengillikte her şeyin yeri zamanı vardır ama ailem bunu her seferinde yapıyor?
Ailem, istediğim bir şey olunca kimden gördün diyor. Ne yapacağım?
Cevapla