Arkadaşım 180 derece değişti, yaptığı nankörlük değil mi sizce?

Arkadaşım çok değişti önceden benimle çok uyumlu biriyken şu an bambaşka biri. Bana nankörlük ettiğini düşünüyorum. Kendisinin yanlış işleri vardı erkeklere para yediriyordu değer görmediği yerde ısrarla duruyordu. 4 yıl önce tanıştık bende hep onu dinledim yanında oldum ona hep akıl verdim. Kendisi hep idolü olduğumu bana minnettar olduğunu çok güçlü biri olduğumu bambaşka biri olduğumu söylerdi. 3 ay kadar geçen yıl başında konuşmadık. Bu sürede kendisine değer veren sevgilisi olup değişmiş. Ama o çocuğa öyle iyi davranmıyor pek. Neyse değişimi şu şekil. Normalde damarına çok basılmadıkça sinirlenmeyen sakin minnettar duygusu olan baya uyumlu biriydi. Şimdi bunların tam tersi. 3 ayda değişmiş sadece bana değil herkese böyle. Mesela önceden akıl verdiğimi ona desem atarlanacak sanki sövmüşüm gibi içten içe bunu kabullenemiyor. Başka bir zamanda değişmesinde sadece kendisinin katkısı olduğunu demişti geçenlerde oysa ki asıl bendim değiştiren beni demedi önceki o beni de derdi. Sonra daha alıngan oldu her şeye hemen alınıyor. Bende kendimi diyeyim çok güçlü sinirli insanları yönetmeyi seven onlara tecrübelerimle doğru akıllar veren, otoritemin sarsılmasını sevmeyen bir insanım. Ve bugüne kadar da kimseye kötü akıl vermedim. Ben ne desem oda ona uyardı. Ve zaten akıllı insanların uyacağı şeyler yanlış yok. Artık dediğim doğru olsa nerdeyse uymayacak kafada birine dönüştü. Bunları ego olsun diye demiyorum olanı anlatıyorum ve bana nankörlük yaptığını düşünüyorum. Değerimi eskisi gibi bilmiyor herkese garipleşti. Bir erkek tarafından değer görünce o erkek dahil hepimize değişti. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce yaptığı nankörlük değil mi? Bu arada bana doğumgünümde attığı bir mesajı paylaşıyorum sizinle. Normalde böyle biriyken şu an ara ara benimle çatışmaya girmeye çalışan bana benzemeye çalışan biri oldu.

Arkadaşım 180 derece değişti, yaptığı nankörlük değil mi sizce?

Arkadaşım 180 derece değişti, yaptığı nankörlük değil mi sizce?

Arkadaşım 180 derece değişti, yaptığı nankörlük değil mi sizce?
Arkadaşım 180 derece değişti, yaptığı nankörlük değil mi sizce?
Cevapla