Çocuk yetiştirsen nasıl yetiştirirdin?

Ben çok küçüklü yaşlarında dövüş sporlarına yönlendirirdim, çok iyi bir okula ve, çok iyi kaliteli yaşamasını isterdim, hiç bir şekilde Piskolojik ve sosyal ve ekonomik, yıpranmasını istemezdim,

Herkesle arkadaşlık etmesini istemezdim izin vermez dim,

Çocuğumu etkilemesin diye, ve eziklik piskolojisiyle büyütmezdim. Kimse kusura bakmasın ama egolu bir çocuk yetiştirmeyi isterdim,

18 yaşına kadar yanımda yetişip kaliteli büyümesini sağlardım, sıradan çocuklar gibi boş şeyler peşine koşup boş olmasını da istemem ve avm ve kenar mahalle çocukları gibi itici durmasın oğlum ve yahut kızım,

Kimseye de sevdirmezdim, kimseyle muhatap olsun istemezdim

Çocuk yetiştirsen nasıl yetiştirirdin?
Cevapla