

Bazen evde dinlenmek iyi gelse de ben genellikle dışarda olmayı daha çok severim.🌱


Bazen evde dinlenmek iyi gelse de ben genellikle dışarda olmayı daha çok severim.🌱
Ben genel olarak evdeyim. çünkü dışarıda sıkılıyorum yapacak bir şe yok benim için bu yüzden de genel olarak film veya dizi izlerim ayda bana iyi gelen şeyleri yaparım şarkı dinlemek gibi ya da spor yapmak gibi ya da oyun oynamak gibi. yani benim için sıkıcı geçiyor biraz hafta sonu.
belki de doğru insanı bulmalısın barış
Teşekkür ederim umarım
disarda
Cevap
52Cevap
Değişiyor o ya. Bazen evde bazen ise orman vb yerlerde çay / Tavuk vb.
İşte oluyorum genelde öğlen geliyorum gece çıkıyorum
Bir müddet evde, bir müddet dışarıda gezmeyi seviyorum. Zamanımı yarı yarıya bölüyorum, her zaman için. 👀
Bugün evdeydim
Dışarı çıkmayı tercih ederim genelde
Haftanın tüm zamanını evde geçiriyorum , dışarıya hiç çıkmam.
Dışarda olmayı severim ama bugün evdeyim ve sıkıldım
evde olmak gibisi yok kendi adıma cumartesi gezerim ekseri
1 günümüz var onda da bina yığınları arasında geciremem walla hiç doğal alanları tercih ederim
Her gün evdeyim hiç evden dışarı çıkmıyorum ömrüm eve kapalı geçiyor
Bazen dışarıda bazen evde geçiriyorum. Havalar soğuk veya yağışlı olduğunda evde kalırım. Güneşli veya sıcak havada çıkar gezerim.
Dışarda olmak güzel de yalnız olunca sıkıcı oluyor bazen yanında biri olsa daha zevkli ve keyifli oluyor
Vakit bulabilirsem çıkıyorum ya bunalıyorum artık evde
Haftadan haftaya değişir çok yorulduğum haftalar evde olmak isterim onun dışında dışarda olmak isterim
O hafta ki futbol fikstürüne bağlı :D güzel maçlar güzelse evdeyim değilse dışarda
Dışarda vakit geçirmeyi çok isterim ama İstanbul'a yeni geldim ve burayı hic bilmiyorum
zamanla öğrenirsin
Seninle öğrenmek isterim
Mesaj atabilir misin?
O gün ki keyfime bağlı😂
Havalar da soğuk, evimi tercih ediyorum
Çoğu zaman evde gecuit
Son kalan pilime bakarım. moduma göre
evde dinlenmek iyi derimm
Evde vakit geçiririm daha çok
Evde kalıp dinlenmek daha cazip geliyor
Yalniz olduğum için evde ama manitam olsa dışarıda geçirmek isterdim
Dışarda takılmak bence evde durup oturucağıma dışarı çıkıp vaktimi dolu dolu harcamayı tercih ederim
Resimdeki tayti nerden aldin acaba, link atar misin
Arkadaşlarım varsa dışarda yoksa evde
İmkan olsa düşardan eve gelmek iyi olurdu
Butun gun fellik fellik gezdim
Genelde işte calisarak geçiriyorum
Genelde dışarıda takılırım. Tam av zamanı
Pazar günleri evde yumurtlanmaz
Uzun süredir takip ediyorum, taytın bu kadar yakışacağını düşünmemiştim:)
Seninle aynıyız ruh eşim
Her zaman evde vakit geçirmeyi severim
Evde
Evde
Kafama göre
Hava güzelse dışarda
Evdeyim
Doğada
Evde
Çağla?
@NormalDegil1 benzettin galiba
değil misin
@NormalDegil1 hayır
çok benziyorsun var ya :D
@NormalDegil1 benzetildiğim 3. kişi oldu bu 🥲
ciddi misinn
@NormalDegil1 evet herkes birine benzetiyor. Biri sarışın bir kıza benzetti ama ben esmerim sjdhdh
benim arkadaşım da esmer :D
Dışarıda olıyorum genelde..
İlk fotoya patladım 😂
Bu pazar evden dışarı çıkmadım
Genelde disaridayim
Evde
Dışarısı
Ikisinide yaparim
Evde
Yanımda : Sevdiğim biri varsa her yer olabilir.
Değişken
Çok beğendim resimleri
İşteydim
Evde yatarak dinlenme de olmalı
Genel olarak evde
Evde takılırım
Tek olduğum için mecburen evde geçiriyorum askim
kimsin?
Asko demistin ya bana ben🥰
herkese diyorum
Anladim kusura bakma
Değişir
Evde en iyiisi
Dışarda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar