Merhaba. 3 yıldır bu evde oturuyorum. Ve evr girdiğimde beri kombi hep arızalı. Suyu ısıtmıyor ve su akıtıyor. Defalarca usta getirdim. İlk 1 2 tanesini kiradan kestim çünkü ev sahibi ilgilenmedi ve kombi bana geldiğinde bozuktu. Sonra deferlacr getirdiğim ustanın ücretini kendim karşıladım rn sıcak suyu nerdeyse 3 yıl boyunca hiç kullanamadim yazın dahi kombiyi capsitirip peteklerin sicakligiyla kullandım o bile soğuktu. Şimdi en son yine su akıtıp duvarın boyasını nemle kaldırınca tekrar usta getirdim ve maliyet 900 lira tuttu. Ev sahibine yarısını kiradan düşmeyi teklif ettim. Adam ağzına geleni saydı. En son bu son olsun bir daha asla masrafa katılmam dedi. Yani olması gereken nedir. Henüz kirayi yatirmadjm. Ama söyledikleri ağır geldi. Beni diger kiracilarla kiyaslayip duruyor ama hicbiri bejim gibi kombi soruunuyla ugrasmadi benim davlumbazimda takılı değil mutfak dolapların dar yakmışlar davlbaz sığmadı Ev sahibi de yaptırmadı 3 yıldır böyle. Ev sahibi yeni kiravi alsam su miktardna asagi vermem fiyip duruyor. Surekli evden cikarma ile tehdit ediliyor gibi hissediyorum. En son iki kisi geldi bu ev satilikmis dedi. Zorla eve girmek istediler. Şok oldjm haberjm bile yoktu. Koskoca bina onun gozu doymadi bir turlu
Şimdi bu kombi maliyetini ne yapayım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer