Kombinin bozuk olmasi durumunda maliyet kime ait?

Merhaba. 3 yıldır bu evde oturuyorum. Ve evr girdiğimde beri kombi hep arızalı. Suyu ısıtmıyor ve su akıtıyor. Defalarca usta getirdim. İlk 1 2 tanesini kiradan kestim çünkü ev sahibi ilgilenmedi ve kombi bana geldiğinde bozuktu. Sonra deferlacr getirdiğim ustanın ücretini kendim karşıladım rn sıcak suyu nerdeyse 3 yıl boyunca hiç kullanamadim yazın dahi kombiyi capsitirip peteklerin sicakligiyla kullandım o bile soğuktu. Şimdi en son yine su akıtıp duvarın boyasını nemle kaldırınca tekrar usta getirdim ve maliyet 900 lira tuttu. Ev sahibine yarısını kiradan düşmeyi teklif ettim. Adam ağzına geleni saydı. En son bu son olsun bir daha asla masrafa katılmam dedi. Yani olması gereken nedir. Henüz kirayi yatirmadjm. Ama söyledikleri ağır geldi. Beni diger kiracilarla kiyaslayip duruyor ama hicbiri bejim gibi kombi soruunuyla ugrasmadi benim davlumbazimda takılı değil mutfak dolapların dar yakmışlar davlbaz sığmadı Ev sahibi de yaptırmadı 3 yıldır böyle. Ev sahibi yeni kiravi alsam su miktardna asagi vermem fiyip duruyor. Surekli evden cikarma ile tehdit ediliyor gibi hissediyorum. En son iki kisi geldi bu ev satilikmis dedi. Zorla eve girmek istediler. Şok oldjm haberjm bile yoktu. Koskoca bina onun gozu doymadi bir turlu

Şimdi bu kombi maliyetini ne yapayım?

Kombinin bozuk olmasi durumunda maliyet kime ait?
Cevapla