Çok bunalımdayım fikirlerinize ihtiyacım var:(?

2 yıllık evliyim. Eşimle gayet aramız iyi ama görümcemle bir türlü anlaşamıyorum. Aynı evi paylaşıyoruz maalesef ve sorun oldukça büyüyor. Eşimle paylaşıyorum fakat o da pek umursamıyor. Görümcemle sorunum ise çok aksi biri sürekli bana hakaret ediyor tartışma yaratıyor alttan almaktan da yoruldum ne yapayım ya kafayı yicem :(
Çok bunalımdayım fikirlerinize ihtiyacım var:(?
Cevapla