Çok canım sıkılıyor ne yapmalıyım çok üzülüyorum?

Ben lise öğrencisiyim sınıfındaki çoğu kişi beni dışlıyor sesizim diye benim arkadaşlarımıda öyle çok kötü hissediyorum okulumu degiştiricektim annem izin vermedi neymiş sağlıkçı olcakmisisim bölümden soğudum surekili aynı sevmediğim insanlar la aynı sınıftayım dün kız bana dik dik bakıyor bende noldu dedim bir şey de yapmadım kimseye bizi ezikliyorlar piskolojim bozuluyor özgüvenim düşüyor dışarda öyle değilim sınıfta öyleyim sadece ablama anlatım bana ergen haler yapma sınıf olaylarını bana anlatma dedi daralıyorum o kız kaç kere benim üstüme geldi kavga edicektik bana elini uzattı bende bileğini büktum gitti kavga edicektik yoksa ne yapmalıyım sizce
Çok canım sıkılıyor ne yapmalıyım çok üzülüyorum?
Cevapla