Vurdular gıybetin dibine ne yapacam?

Arkadaşlar çalıştığım yerde hiç dost yok. Bi müdür yardımcısı kız var onunla paylaşıyorum çoğu şeyi diğerleri yılan gibi. Dün morali bozuktu birinin temizlik yapan abla ile sorun yaşamış ben de notla olsun diye ben de benzerini yaşadım dedim. Arkamdan hemen o da aynısını yaşamış falan demiş. Sonra durduk yere özel mahrem hayatlarını anlatıyorlar eşleriyle aşırı gevşekler ama mecbur uyum sağlamaya çalışıyorum. Sizce ne yapmalıyım bazen dedikodu ortamı oluyor
Vurdular gıybetin dibine ne yapacam?
Cevapla