Hayat bazen şey gibi değil mi; dibinde kahve kalmış bardağı durulamadan içine çay koymak gibi?

Aforizmayı açıklamama ihtiyaç duyuyorsanız zaten yorum yapmayın
Hayat bazen şey gibi değil mi; dibinde kahve kalmış bardağı durulamadan içine çay koymak gibi?
Cevapla