Feminizm sizce de günümüzde başka bir anlama bürünmedi mi?

Eskiden kimsenin kimseye üstünlüğü yokturu savunan feminizm şimdi kadınlar erkeklerden daha üstündür gibi bir anlayışa büründü. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Feminizm sizce de günümüzde başka bir anlama bürünmedi mi?
Cevapla