İşinin, mesleğinin hakkını veriyor musun?

Dünya gelişmeli ve insanlar artık iyi yaşamali diyorsak hepimiz üzerimize düşen görevi yapmalıyız.

Misal ben halkım ben ne yapabilirim üzerime düşen görev olarak ben bir kere zekatımı vereceğim Eğer bu sokaklarda İnsanlar neden aç diyorsam ve zekatımı vermiyorsam Allah bunun bana hesabını soracak diyelim ki ben bir mühendisim ülke mi geliştirmek için deprem konusunda iyi binalar depreme dayanikli sistemler nasil yapilir araştiricam proje üreticem, elektrik tasarrufu nasıl sağlanır gibi gibi.

Öğretmensem işimin hakkını vereceğim her öğrencimin içindeki potansiyeli çıkarmaya çalışacağım her yönüyle onunla ilgileneceğim hiçbir çocuk arasında ayrımcılık yapmayacağım, polissem, hakimsem avukatsam yani karar merciilerindeysem rüşvet asla almiycam kimseye ayrimcilik tanimiycam babam dahi olsa. torpil nedir bilmiycem yapan varsa da yaptirmiycam sessiz kalmiycam temizlik görevlisiysem o lavabolari hep temiz tutucam parfümü basıp da temizledim demiycem. yapmam gerekeni yapacağım Yani herkesin görevi Neyse onu en mükemmel sekilde yapmaya çalişacak. Lokanta sahibi isem servis ettiğim yemekler içecekler temiz olacak tavuk eti diye at eti satmayacağım çalışanımın maaşını düzenli vereceğim işyerimin bakımını düzenli yaptıracağım Ne oldu bakın Geçende Bir işyerinde yangın da bir sürü insan vefat etti neden? Çunkü o iş yeri yönetmeliğe uygun değildi kimse hükümet yapsin benim elimden ne gelir demeyecek. üzerine düşen görevi yapacak sorumluluğunu alacak. ÜLKENİN SORUNU ÇOĞU İNSANIN İŞİNİ HAKKIYLA YAPMAMASI.

Mesleğiniz nedir?

İşinin, mesleğinin hakkını veriyor musun?
Cevapla