Bugün 21 yaşıma girdim kimse kutlamadı bende kendi kendime kutlucam sizce mantıklı mı😂😂?

Sabahtan beri kalktım hoşaf yaptım sonra elmalı turta yaptım bide donut hamuru yunurdum😪 hepsini yicem ve insanlara dağıtıcam doğum günüm diye bide pizza yapmayı planlıyorum sizce saçma mı

Bugün 21 yaşıma girdim kimse kutlamadı bende kendi kendime kutlucam sizce mantıklı mı😂😂?
Cevapla