Bugün öğleden sonra beni ikinci saat çalıştıran fizyoterapist ile bir arkadaşım yüzünden kavgalı olduğumuz için beni sosyal medya ağlarından engelledi, oda arkadaşım ile olan konuşmaları burada paylaşmam ve buradan arkadaşıma mesaj atılmış olması aynı zamanda da durumu arkadaşımın fizyoterapiste de anlatması nedeniyle aramız bozuldu.

Fizik tedavide de denk gelince adam kendi kendine bir bozuk attı doğru düzgün konuşmadı beni engellemişsiniz sizinle ilgili bir derdim yok dedim konu hakkında konuşmak istemiyorum işimizi bitirip gidelim dedi, açıkçası kabul ediyorum haklı olabilir ama yani orada çalışan birisinin tedavi esnasında soğuk ve surat yapması canımı sıkıyor, bende yarın tedavi merkezini arayıp bir daha o kişinin hiçbir şekilde beni almasını istemediğimi söylemek istiyorum aslında ama gerek var mı ya da nedenini nasıl açıklama yapsam diye düşünüyorum.
22 Şubat 2023 Çarşamba Saat 23.04
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar