Fizyoterapistimi şikayet etmeli miyim?

Bugün öğleden sonra beni ikinci saat çalıştıran fizyoterapist ile bir arkadaşım yüzünden kavgalı olduğumuz için beni sosyal medya ağlarından engelledi, oda arkadaşım ile olan konuşmaları burada paylaşmam ve buradan arkadaşıma mesaj atılmış olması aynı zamanda da durumu arkadaşımın fizyoterapiste de anlatması nedeniyle aramız bozuldu.

Fizyoterapistimi şikayet etmeli miyim?

Fizik tedavide de denk gelince adam kendi kendine bir bozuk attı doğru düzgün konuşmadı beni engellemişsiniz sizinle ilgili bir derdim yok dedim konu hakkında konuşmak istemiyorum işimizi bitirip gidelim dedi, açıkçası kabul ediyorum haklı olabilir ama yani orada çalışan birisinin tedavi esnasında soğuk ve surat yapması canımı sıkıyor, bende yarın tedavi merkezini arayıp bir daha o kişinin hiçbir şekilde beni almasını istemediğimi söylemek istiyorum aslında ama gerek var mı ya da nedenini nasıl açıklama yapsam diye düşünüyorum.

#GeceMuhafızı

#sosyalhayat

22 Şubat 2023 Çarşamba Saat 23.04

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Kurum yetkilileri ile konuştum ve o fizyoterapist ile fizik tedavi almak istemediğimi söyledim
Fizyoterapistimi şikayet etmeli miyim?
Cevapla