Arkadaşımla 8 yıllık arkadaşız. Tek arkadaşım diyebilirim. Gerçi yalnız kalmamak için takılıyorum, maalesef başka arkadaşım yok.
Birbirimizi 2015-2016 yıllarında tanıdık. Ama sonrasındada sorunlar yaşadik. Arada onunla takılıyordum ama genelde tek takılıyordum.2019-2020 den beri yakınız ayrılmıyoruz birbirimizden diyebilirim. Ama oda arkadaşsız kalınca bana geldi işte..
Neyse sorun şu pek iyi geçmişimiz olmadığı anladığınızı umuyorum. Kıskanç. Benim ders notlarımı kıskanırdı, Notlarını yüksek söylerdi ama yalandı. Anneside böyleydi. Ama beni kızdıran bir nokta oldu artık. Ben ceket aldım.6 şubatta dershaneye giderken giymiştim.2 haftalık tatil oldu, bizim dershanemizde etti. İkimizde mezunuz, bu sene yksye tekrar gireceğiz. Bu hafta okullarin açılmasıyla dershanemiz açıldı, benim ceketimin aynı modelinden almış. Markete girdik, annem süt dilimi istemişti. Gitti benden önce bilmem kaç tane aldı kalmamıştı markette. Bunu biliyordu, bana bir tane bile vermedi. Konuşma sırasında önce benim konuşmamı bekliyor.
Not:Buraya kadar okuyanlara teşekkür ederim. Yaptıkları hep yanlış biliyorum, ama bayadır birbirimizi tanıyoruz ve maalesef asosyalım bunu yenemiyorum... Biraz davranışlarimı çocukca bence ama ben bu durumdan çok sıkılmaya başladım. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Saçma saçma yorum yazarsanız siliyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Merhaba iki açıdan bakarsak bu konuya ilk açıda asosyal birisinin arkadaşlık kurması zordur ama imkansız değildir. Kendinizi biraz daha açarsanız belki bir ihtimal arkadaşınızın size karşı tavırları daha samimi gelebilir çünkü asosyal insanlar genelde samimiyeti kestiremeyen samimiyetten emin olmakta zorluk çeken kişiler olurlar bazen.
Diğer bir açıdan bakarsak yaptığınız hareketler onu sinir ediyor, kıskandırıyor ise ben bu kişiye dost demem çünkü gerçek bir dost kıskanmak yoluna taşlar koymak yerine her zaman destek olan başarıyı tebrik eden bundan gurur duyan bir dost olmalı evet üzerinizdeki şeyin aynısını almış olması normal beğenmiştir hoşuna gitmiştir aynısını almıştır bence bu kıyafetlerin aynısını alma konusunu çok takmamak lazım ama nereye kadar takmamak lazım? Bu konu özentiliğe giderse gerçekten sinir bozucu bir hal alabilir haklısınız.
Ne kadar asosyal olsanız da hayatınızda olduğu zaman size artı yönleri değilde eksi yönleri olup canınızı sıkıyor ise hayatınızdan çıkarmak en mantıklısı zaten bu böyle devam ederse nereye kadar sürebilir?
Dediğim gibi asosyal birisinin arkadaşlık kurması zordur ama imkansız değildir, yeni kişilerle tanışmak için kendinizi geliştirirseniz yalnız kalmak gibi bir kuşku olmaz içinizde.
Sakın bozma arkadaşlığını