Vardır
Yoktur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tişört falan değiştiririm ama pantolon falan giyerken farklı odaya giderim ya. Bı önyargım falan yok. Sonuçta ablam ve annem utanılacak bir şey de yok ama ben utanıyorum ya :))
Benim annem ve ablam da ben küçükken benim yanımda yapmadığı için olabilir ya. Onlar da utanıp başka oda da giyinirlerdi.
Herkesin bir özeli var… kimsenin yanında giyinip soyunulmamalı bence. Tshirt ya da gömlek çıkarılır değiştirilir ama daha fazlası olmamalı düşüncesindeyim. Saygı ve özel alan…
Cevap
25Cevap
Vardır
ben... babamın yanında yapmıyorum bi ama abim annem falan fark etmiyor
Abinin yanında bu kadar rahat olmak ilginç
13 yaşındaki bi çocuk için normalde, yetişkin için utanç verici hani sonuçta kıyafet giyiyorsun haberim olmadan her an her şey görülebilir 🙈
Ben utanırdım hep ama ablam utanmazdı yanımda. Aynı pdayı paylaşırdık
Ben 40 yaşındayım anne, baba, anlamın yanında giyinirim soyunırım sıkıntı yok. Son seneler biraz azalttım.
Eskiden daha sık olurdu bu.
Hatta ablam hafiften laf ediyor bazen. Len ne olcak sanki hiç mi çıplak görmedin beni diyorum.
Banyoya girmeden ya da çıkınca sadece atlet kilotla az geziniyorum bazen. Yeğen dayım çıplak diyor falan.
Hatta sadece külotla. Bir keresinde eski kiravı jadına yakalanıyordım az daha dış kapı açıktı aniden girdi.
Erkek ADAM neden utansın ki ev içinde. Erkeklere fazla utangaçlık yakışmıyor.
Ablam olsa utanırdım da annemden niye utanıyım.
@LimOncuuu Ne bileyim his olarak böyle hissediyorum.
@LimOncuuu Annem beni küçüklükten beri gördü yani evladı hakkında kötü düşünmez diye düşünüyorum.
@LimOncuuu Ama anne sevgisi yok.
Valla ben hiç utanma sıkılma yaşamam. Neden giyinmeyeyim ki?
Saçma ya soyunup giyinmek ne ya yetişkin birde ha 13 yaş altı olsa ever derdim de 13 yaş üstü yetişkin oluyor 40 yaşındaki insanlar bile soyunup giyiniyormus hayret ettim😟
40 yaşında soyunan yani ben 😀
Erkeğiz ne olacak ki? Kız olup da dikkat çekmeyen çok sıradan fizik olsa yine soyunurdum.
Kişye göre değişir sonuçta ailedir bişey olmaz
Sahsen ben arkadaslarimin yaninda utanmadan soyunup geziyorum 😆
Boruya şu gidince🙈yada kuş kanatlanınca uyanmalar sıkılmalar başlıyor.
Devir değişti dal daşak gezen bile vardır emin ol. 🤣🤣
Ayıp yetişkin erkek
Sen giyiniyonmu
Hayir
Ben utanıyorum başkasını bilemem.
donlu halde diyorsan tamam da öbürü ilginc
Mutlaka vardır
vardır
Bence vardır abi
Bu zamanda normal oldu bu işler
Vardır
Mezhebi genişlik olabilir
ben utanırım
Bence vardır
Baksirla durabiliyorum
bilmiyorum
Yoktur bence ya
Bu soruya cvp
Yok daha neler😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?