Neden ben çevremdekilerden gereken ilgiyi alamıyorum sorun bendemi yoksa onlardamı?

Üniversite bu arada , bizim sınıfta bir tane iranlı kız var onu çok şanslı buluyorum ben çünkü o içe dönük birisi olduğu halde onunla ilgilenenler var, kız başını sıraya koyup uyuyor onun la hala yanına gelip konuşuyorlar dikkatini dağıtmaya çalışıyorlar peki ben nasıl ilgi görebilirim bu durum hakkında birkaç öğüt verir misiniz?

Neden ben çevremdekilerden gereken ilgiyi alamıyorum sorun bendemi yoksa onlardamı?
Cevapla