Uykum geldi kahve yaptım. Ders çalışıyorum. Siz neler yapıyorsunuz?


İyi gidiyor şarkı dinliyorum. bunun yanında kahve içiyorum her zaman olduğu gibi klasik şeyler yani bunun dışında pek bir şey yapmıyorum. sana da afiyet olsun
Uzandım sitedeki sorulara göz gezdirerek şarkı dinliyordum. Afiyet olsun. Kolay gelsin. 🖐
https://www.youtube.com/embed/AMMM4kL4jdUCevap
7Cevap
İşten çıktım, iş dönüşü bir kahve yorgunluğumu alır dedim. Gündemi falan takip ediyorum öyle işte.
kahveye st koymuşsunsüt çoccuuu
Evet sütlü yaptım cloney🙂
ne çalışıyosun
konu başlığı ver bakiim
Diferansiyal Denklemler 🙂
sen birinci sınıftamısın hala:)
Hayır 2 ye geçtim🙂
:))) iyi dersler sana
Çay içiyorum şimdide saol.🙂
Ceviz var yanında ona göre🙂gelsene👣motorlara çalıştır beni 🙂😂
Zoomdan çalıştırayım
Ay heycanlanırım şimdi ama 🧚♀️😂😂😂
Ders anlatıcam sadece heyecana gerek yok
Motorlarda ne öğrenmek istiyorsun
Motorların işlevselliği
ders notu göster bakiim bana bi sayfa
yatıcam zaten
İyi geceler
sanada kuzum
Az önce bir yorumu kaldırmışlar burdan ceza kestiler sen mi şikayet ettin kaç gün olmuş benim yorumu gördü kimse artık özelden yazsana demişim ya iletişim amaçlıymış
yok ben şikayet etmem seni şapşik
Kolay gelsin, hiçbir şey yapmıyorum.
Teşekkür ederim
Namaz kıldım kitap okiycam şimdi üşenmezsem inş 😆
Allah kabul etsin
Çalışıyorum ve çay icip biraz sitede takılıyorum
Bakım ürünlerimi topladım
Ayy nasıl kahve buu tarif istiyorum
Kadıköyden eve doğru dönüş
Yemek yaptım oturuyorum dinleniyorum
Bugün canım sıkıldı trolluk yapıyorum.
Spor yapcam evde
Yemek yicem nasipse
iyiyiz kotu gidiyor
hiçbir şey sıkılıyorum
Iyiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?