Ne olduğunu görünce kaçtığınız insanlar veya arkadaşlarınız oldu mu?

Ben iki günlük tanıdığım insanların çevresindeki insanların ona nasıl davrandığını bilmediğim halde onların tavırlarıyla bile bunu anladığım ve konuştuğumda uzaklaştıklarını, uzaklaştığını gördüm, mesela 4 kişilik kız gurubunda elif diye bir arkadaş vardı, birgün kurstan çıktık beraber yürüyorduk yolda, kurstaki arkadaşları falan konuşuyorduk, bir daha asla onlarla görüşmeyecem dedi bana, niye noldu ki elif dedim, bak sende dikkat et çevrene insanlara tamam mı gibi bir şey dedi benden ayrıldı, ama böyle ayaküstü olduğu için fazla detayı anlayamadım, söylemedi de, baya kankaydılar yani, ama şimdi öyle dikkat eder oldum ki bende mesela bir erkek arkadaşım ve bir kadın hep paramı yediler beni kullandılar, bunlar bana tecrübe olduğu için hareket etmekte zorlanıyorum, insanlara güvenemiyorum, zaten beni kullananlarda çekti gitti, şimdi böyle boş gözlerle sadece netle yaşar oldum ya zaten evin ve annemin sıkıntısıda bana yetiyor, sizinde oluyor mu böyle tecrübeniz yaşadıklarınız falan?

Ne olduğunu görünce kaçtığınız insanlar veya arkadaşlarınız oldu mu?
Cevapla