Sizin kardeşleriniz size bunu yapsa naparsiniz?

Ben lise bitince düşük puan aldim, katsayi engelinden 50 puanim kesiliyordu ve sadece özel üniversitelere puanim yetiyordu. Zaten kibrista %50 indirimli bir bölümü kazandim. Benim babam çok varlikliydi ama üvey annem onu yönettigi ve babam hasta olduğu icin beni okutma işini abilerim ve ablama birakti. Onlari ben okuttum onlar da seni okutsun dedi. Ama abilerim ve ablam beni özel okulda okutmak istemediler. Sen sinifta kalirsin, ilerde bu okulun parasi bizi aşar falan dediler. Halbuki hepsi öğretmendi maaş aliyorlardi. Yapamayiz dediler. Sonra bir tanidiğimizin kizi Almanyaya okumaya gidiyordu sen de gel benimle ayni evde kaliriz orada okul bedava sadece geçim giderin olacak dedi. Abilerim ablam ona da olmaz dediler. Sen almancayi beceremezsin 1 sene suresi varmis dediler suresi bitince seni gönderirler, sen almanca üniversite okuyamazsin, bizi de parasal olarak bitirirsin bişey de elde edemezsin dediler. Göndermediler Almanyaya. Ben hergün ağliyordum üvey annem de beni evlendirmeye çalişiyordu. Abim de aradi telefonla bana, iyi birini bulursan evlen üvey annem seni istemiyor o evde biliyorsun evlen hayatini kur dedi. Halbuki ben erkeklerle bile konuşamayan evden çikmamiş biriydim. Ağlaya ağlaya dua ederek ders çaliştim ve kpss yi kazandim. Başka şehre gidip çalişmaya başladim. Sonra kendi maaşimla özel universiteyi okudum yani hem çaliştim hem okudum derslerde yoklama alinmiyordu devam zorunluluğu yoktu. Sonra babam vefat etti ve miras paylaşimi başladi. Abilerim miras hissemi onlara ucuza satmami istedi. Elalemin kizkardeşleri miras malini kardeşine ucuza veriyormuş öyle diyor. Ablam devamli mal mülk alip borca girip benden para istiyor. Biriyle evlenmek istedim o sana uygun degil sen artik zenginsin o ise fakir diyerek karşi ciktilar çok baski kurdular ayrilmiyordum ama sonra o kişi beni aldatti. Belki de evlilik umudu kalmayinca aldatmiştir bilmiyorum. Zaten onlara damat beğendirmek de zor.

Onlari ailem olarak görmeli miyim? Benim için fedakarlik yapmadilar geleceğimi düşünmediler beni Allah kurtardi. Ama benim bir küçük kiz kardeşim olsa üvey anne elinde kalsa ben onu özelde de almanyada da okuturdum bu maaşimla. Ben kiyamazdim kardeşime.

Sizin kardeşleriniz size bunu yapsalar napardiniz?

Sizin kardeşleriniz size bunu yapsa naparsiniz?
Cevapla