Erkek kardeşim sanırım homofobik?

18 yaşında bir erkek kardeşim var. Kişilik olarak da zaten genellikle soğuk ve ketum birisi, bir gün lgbt konusu açıldı ve kardeşim direk desteklemediğini söyledi sebebini sorduğumda ise "nefret etmiyorum ama saygı da duymuyorum, benim için nötr bir kesim. Hayatımda olup olmamaları beni etkilemiyorsa umrumda değil" dedi. Ben destekliyorum lgbtyi annem de öyle. Babam homofobik ama kardeşim şimdi homofobik mi değil mi?

Erkek kardeşim sanırım homofobik?
Cevapla