Telefonda arayan kişinin kimsin diye sorması abes değil mi?

Bir telefon görüşmesinde arayan kişinin cevaplayana "kimsin?" diye soru sorması saçmalık değil mi? Arayan kişi ya kimi aradığını söyler ya da kendini tanıtır. Hem tanımadığı birini arayıp hem de kimsin diye soru soranlara gıcık olur musunuz? Okulda bunun eğitim verilse, nezaket kuralları anlatılsa keşke
Telefonda arayan kişinin kimsin diye sorması abes değil mi?
Telefonda arayan kişinin kimsin diye sorması abes değil mi?
Cevapla