Kimseye güvenmiyorum bu yüzden kimseyle arkadaşlık etmiyorum yanlış mı yapıyorum?

Kimseye güvenmiyorum bu yüzden kimseyle arkadaşlık etmiyorum yanlış mı yapıyorum?
Cevapla