Kız çocuk evlat edinmek istiyorum. Kısa sürede verirler mi?

6 yıllık evliym, 32 yaşındayım. 4 yaşında bir tane kızım var ve bir daha çocuğum olmayacak (sağlık sorunumdan dolayı, bunun dışında bir şey yok).

Maddi durumumuz iyi. Eşim 17, ben 12 bin kazanıyoruz aylık.

Kız çocuklarını çok sevdiğimden ve kızım yalnız kalmasın diye evlat edinmek istiyorum. Maddi/manevi hiç bir şekilde ayrım yapmayacağız.

En geç 1 yıl içinde istiyoruz.

Düşüncelerinizi yazın lütfen.

Teşekkürler.

Güncellemeler
+1 yıl
Antalya da yaşıyoruz..
Kız çocuk evlat edinmek istiyorum. Kısa sürede verirler mi?
Cevapla