Güncellemeler
+1 yıl
46 kilo kızım ama yermi goca afyonlunun birine gönül kaptırmak 😃soğuğu falan bilemem ama sortla o ayazda erkek düşürmeye gelcem gelebilirim belkide kim bilir hayatımın aşkı belki afyondadır
Doğudayım ama Afyonlu erkrklere karsı zaafım var bakıyorum Afyonlu hemen takip ediyorum hatta afyonlu erkek normal arkadaslarım var kız bşr tane afyonluda afyonu fazla abarttığımı söylediğini söyledi ama bayağıdır oraya gelmeyi çok istiyorum bu eylülde yazıcam tercihlere
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Eeee biz afyonlular harbi erkek oluruz 😂😂😂😂😂😂
Anlamadım
Erkek niye? Adam olmak varken
Şakasına söylüyorum bende afyonluyum biraz dalgasına söyledim bizim memleketimizin havası sert insanı mert sözü senettir
Bizde mardinliyiz aslan parçası 😂 oraya geliyorum afyonu ayağa kaldırıcam bekleyin
Ben yokum afyonda bayramdan bayrama geliyorum
Bende üniversite yazıcam. Sen nerede Yasıyosun?
Antalya da yaşıyorum doğma büyüme orası asıl kökenim ora akraba çok yazları 3 ay orada kalıyoruz
Afyonun çay ilçesindenim
Normalde bende nadir olarak çok çok İstanbul'a giderim akrabalara gezmeye çalısmaya falan ama ora beni sarmıyor. Memleketim mardin bu arada mardinde yasamıyorum. Köken oraya dayalı olduğu için hani sizde mert bizde kızları da az sey olurlar çirkef deli olurlar. Bana Kürt erkekleri çekici hiç gelmiyor beğenende oluyo ama bana uyan yok. Afyonlu olunca nedense ısınıyorum ha tabi hepsi öyle değildir ama afyonlular sıcak geldi bana doğrusu tuhaflar basta sonra sevmeye baslıyorsun
O sehri yıllardır arastırdım ama bir türlü gidemedim hep fotoları gördüm videolardan gördüm
Çoğu insan adanalı vs tarzı memleketten çekinirsin ama Afyon çok bambaşka neyse gidebilirsin görürsün
Anladım
Umarım gönlünce olur konuşmak istersen her zaman yazabilirsin görüşürüz
Adanalı mı çok ama neden afyondalar? Kızları ile anlasamazsak asıl kötü olur çünkü damarıma basan birkaç sey oldu birileri gidip adımı çıkarmakta istemiyorum orada ama herhalde tanımaz beni yıllar geçti çünkü
Ben merkezini görmek istiyorum
Merkezi Allah alsın nerde hıyar adam varsa orada ama sen gidince tanırsın
Dur bari Gitme böyle tam bilmiyorum eylülde gelcem zaten görüşme sansımız olmazmı Bana gurbette arkadaslık edersin 🙁
Olur farketmez
Nasıl ulaşacağım size?
Burdan da konuşabiliriz
İstediğin zaman yaz
burada mısın
Ben afyon sevdalisiyim arkadas
Bende öyle zaten üniversite sırf zaafım için doğudan gelicem
Hahahaha umarım her şey istediğin gibi olur
Niye afyon ilginç😄
Neden afyon lu anlamadım başka erkek mi yok
Vardır illaki ama gönlüm afyona gitmek istiyor bilmiyorum
Zaten konustuğum birkaç kişi vardı öncesinde ama mesafe aldık kafalar uyusmadı
Normal erkek arkadas sevgili değildi
Ne var bu afyonlu erkeklerde
Kafa uyuşması önemli
Ne bileyim vefalılar yakısıklılar kadına değer veriyorlar kültürleri ilgimi çekiyor hep afyonu internnette fotoğraf video falan gördüm afyonu duyunca bile içim bi tuhaf oluyor
Allah Allah
Sen baya kafa takmış bence hiç oldumu sevgili
Oldumda ayrıldık
Neden ayrildin
O ayrıldı yapamadı benle uzun hikaye
Afyonlu istiyon ama seninle yapamıyor
İzmir k. asarıyla aldattı çünkü ben k. asar değildim namusluydum evet yapamadı benle
Onu seviyorum dedi ne diyebilirim ki
İzmirli mi seni aldatti ne bulmuş onda sende olmayan
Bende olmayan seyi vermiş ona güven vermiş ben güvenilmez kızmısım o İzmirli o.. bu doldurmadığı döl kalmamıs orasına ama o güvenilir saf bakire temiz kız güvenilir değil. Hep bana bok atmaya çalıstı kendi pisliğini örtbas etmek için
Ama 1 tane afyonlu çürük çıktı diye elbette diğerlerini kötülemem. Kendini bildin bileli afyona zaafım var
Zevk uğruna seni aldatmış yani nerde bunun afyonlugu senin gibi birine yapilirmi
Ondan daha iyi arkadaşlıklar kurduğum insanlarda var sorun değil herkes hak ettiğini elbet bulur.
Bulur tabi
Değişik misin bra 😂
Zaaf sadece
Olabiler. Saygı duyarım
Geneli zaten renkli gözlü sonra kültürü hosuma gidiyor sonra memleketi ilgimi çekiyor. Afyonlu bir gelin olma hayalim var
İnşallah hayırlısı ise olsun bra.
Ne yaptın geldinmi afyona?