Merhaba arkadaşlar öncelikle beni yargılamadan fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim 😊. Annem ev hanımı babam anneme bu konu hakkında hiç baskı yapmıyor bize çok guzel bakıyor babamı çok seviyorum her istediğimizi yapmaya çalışıyor çok iyi bir baba anlayacağınız Allah razı olsun babamdan. Küçüklüğümden beri annemle günlere giderdim ve ordaki kadınlara ozenirdim çok rahat yaşamları vardı okul hayatım devam ediyor ama ben ev hanimi olmak istiyorum üniversite düşünmüyorum kazanma olasılığım düşük (derslerim kötü çünkü) ayrıca bir bebegimin olmasini ve çocuğumla ilgilenmek istiyorum çocukları çok seviyorum ev yaşamını çok seviyorum elimde lezzetlidir. Ama ailem okumamı istiyor ve bu konuda baskicilar ilerde evlenip rahat bir hayat istiyorum ve ilerde bunu aileme nasıl anlaticam bilemiyorum 🤦🏻♀️ çoğu kişi okumazsam kötü kocaya düşeceğimi beni ezeceğini söylüyor gözümü korkutuyorlar bir yandan da erkeklere karşı bakış açım değişti ya hepsi kötüyse diye işte böyle arkadaşlar napmam gerekiyor fikir paylaşın lütfen?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer