Annemin yaptığı doğru mu çok mu içselleştirmişim?

21 yaşındayım. Annem babam ayrı. Annem zaten sevgisini göstermez öpmez sarılmaz. Genellikle hakaret eder. En iyi halimiz sadece karşılıklı oturup yemek yediğimiz zamandır. Herneyse işte. Ben 3 yıldır şu hani küçük altınlı bileklikler var ya onlardan istiyordum. Annemin bana maddi hiçbir yardımı olmuyor. Kredi kartım bide bursum var başka hiçbir şeyim yok. Bugün annemi kuaföre götürecektim. Parası yok diye ben kredi kartımdan götüreceğim. kahvaltı yaparken dedim ki anne ben altınlı minik bileklikten çok istiyorum. Kredi çekicem taksit taksit öderim. Gülerek Benim var dedi. İnanmadım. Gitti çantasını açtı bak diye gösterdi. Görünce şok oldum. Benden niye saklıyorsun ki dedim. Aldım koydum kenara dedi. O an cidden kalbim çok acıdı. Yani ben annem mutlu olsun diye 5 kuruş param bile olmamasına rağmen kredi kartıma borc üstane borc yapıp götürecektim. Annem ise altınlarını çıkarttı. Bende sinirle bencilsin yaptığına bak diye kenara çekildim. Yaptıgım yanlış mı bilmiyorum ama kalbim acıdı. Üzerimde hic nakit olmaz hep kredi kartından yer, bursum yatınca da tüm parayı oraya yatırırım. Annem ise böyle. Yanlış mı yapmışım

Annemin yaptığı doğru mu çok mu içselleştirmişim?
Cevapla