Aile & Toplum Dayım ibanıma para atmış sizce nasıl tesekkür etsem? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Merak ettim dmmfYaa teşekkür ederim dayı niye zahmet ettin😅🙂 güzel mi Dayım ibanıma para atmış sizce nasıl tesekkür etsem? Cevapla Güzellik Soruları Para Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
SadrazamPower Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 917 cevap paylaştı. Yeğen arıyor mu bir sorsana bizim dayılarda hayır yokta 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Hajahahahahhaa Yorumla
Yaşamasın_ırkımızz Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Beyinsiz misiniz sız insanlar ile iletişimi de mi biz öğretelim 1 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı. Teşekkür ederim dayıcım kesene bereket demen yeterli 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Teşekkür et yeter. zahmet nedir Allah aşkına :D:D:D:D 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Yaa teşekkür ederim dayıcım yazsam iyi ni Yorumla Soran +1 yıl İyi mi çabuk cevap Yorumla Cevap sahibi +1 yıl iyi iyi Yorumla
myraes Takip Et FenomenGuru Yaş: 27 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Teşekkür ederim dayıcım kesene bereket 😄 0 0 Yorumla
Sendensonraben00 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Dayı bu para dilenciye bile verilmiyor yaz :D 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Mdkdkdk 200 vermis az mıığğ Yorumla Sendensonraben00 +1 yıl Aahaha çok vermiş la Dayı 20 mi atacaktın bak gerisini yollamam de :D Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yeğen arıyor mu bir sorsana bizim dayılarda hayır yokta
Hajahahahahhaa
Beyinsiz misiniz sız insanlar ile iletişimi de mi biz öğretelim
Teşekkür ederim dayıcım kesene bereket demen yeterli
Teşekkür et yeter. zahmet nedir Allah aşkına :D:D:D:D
Yaa teşekkür ederim dayıcım yazsam iyi ni
İyi mi çabuk cevap
iyi iyi
Teşekkür ederim dayıcım kesene bereket 😄
Teşekkürler, dayıcım allah razı olsun de.
Dayı bu para dilenciye bile verilmiyor yaz :D
Mdkdkdk 200 vermis az mıığğ
Aahaha çok vermiş la Dayı 20 mi atacaktın bak gerisini yollamam de :D
Lan bunu da buraya sormayın artık