Aşık olduğum kişi öldü. Nasıl yaşayacağım ben şimdi?

Deprem de vefat etti.

Ona 3 yıldır platoniktim, şimdi ne yapacağım bilmiyorum...

Aşık olduğum kişi öldü. Nasıl yaşayacağım ben şimdi?
Cevapla