Deprem de vefat etti.
Ona 3 yıldır platoniktim, şimdi ne yapacağım bilmiyorum...
Deprem de vefat etti.
Ona 3 yıldır platoniktim, şimdi ne yapacağım bilmiyorum...
Çok üzüldüm çok zor bi durum Allah rahmet eylesin mekanı olur inşallah. Üzme kendini desem de fayda etmez biliyorum ama üzülmemeye çalış lütfen. Sevdiğin kişi şimdi cennette bu açıdan bakmaya çalış. İnşallah cennette kavuşursunuz başın sağ olsun Allah sabır versin..
Cevap
5Cevap
Yaşarsınız takıntı bu sadece
Yasını tutacak sonra hayatına bakacaksın. Platonik çünkü. Bir yaşanmışlik yok
Adamın senden haberi bile yokmuş. Yani platoniksen zaten aranızda bir şey yok hemen ölmek istemene gerek yok.
Hayatına kaldığın yerden devam edeceksiniz.
Herhalde bu şey doğuştan yükleniyor.
Offfff aynısssssııııııııı💔🥺
Alışacaksın zamanla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?