Güncellemeler
+1 yıl
Ben de bundan sonra gereksiz durduk yere engel koymıcam o ne öyle kaçar gibi bırak ne diyorsa ne desin
Benim birkaç kez oldu az önce de birine engel bastım sebebi de teca*vüzü normalleştiren bir zihniyete sahip olduğunu fark etmemi sağlayan o pis cümleleriydi
Keske bu kdr süre böyle bir zihniyete sahip olan biriyle bu kadar konuşmasaydım diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Evet olmuştu. ama genel olarak artık uzun süre konuştuğum kişileri engellemiyorum.
Engellemek bana saçma ve çocukça geliyor. Sohbetimi keserim olur biter.
Benim engelleyip sonra açıp yazan ve sonra gene engelleyen ve sonra açıp gene yazan bir tanıdığım vardı uzun süre konuşmuştum sonra kayboldu birden
Adı neydi
Hangisini söyleyeyim ki bir sürü profille geldi bana
Herhangi birini söyle
Ucan__kelebek
Duygusaldisi
Bir__hatun..
Tamam yeterli
Aklıma gelenler bunlar
Benim de oldu ama karşılıklı hemde inata bindi yani sudan sebeplerden , yani ikimizde konuşmak istiyoruz ama yol alamadık burada
İletişim kurmak istemediğim halde ısrarla iletişime devam etmeye çalışan herkesi engellerim. Uğraşamam.
Ben kimseye engel atacak kadar yüceltmem. O yüzden konuştuğum hiç kimseye engel atmadım. Geçmiş olsun kendinizi kurtarmışsınız.
Hayir inadına seviyesiz konuşan olursa engellerim ama hiç engel koymadim
Rahatsız etmediği sürece birini engellemem. Peki o zamana kadar normal mi konuşuyordu?
Engel atacak kadar değeri olmayan insalar var.
Anında silerim. Muhatabım bile Olamaz
Oldu
Nasilki gerçek yaşamda yıllar süren arkadaşlık bitiyor
Buradakilerde bitiyor elbet...
Ben genelde engellenirim doğrucu Davut olduğumdan
Sevmezsem dusunmem basarim engeli , adam olacak herkrs
olmamıştır. ama bunu normalleştiren zihniyet bu ülkeden engellensin
Kolay kolay engel atmam. Atarsam kalkmaz.
Evet koyu AKP'li bir arkadaştı
Sanırım olmadı
Eline ayağına sağlık iyi yapmışsın..
Uzun soluklu konuştuğum birisi olmadı
Engellerim
Oldu elbette.
Oldu bir kez
Dönüş yapsana
Bana