Sevgilimin ailesi Çocuğum olduğu için rahatsız oluyor?

4 yaşında bir kızım var. Babasıyla evli değiliz. 1 senelik bir ilişkim var beraber yasiyoruz. Kızımın velayeti bende. Sevgilim ben ve kızım. Sevgilimin ailesi dün yemeğe geldiler bize çocuğumun olduğunu biliyorlardı zaten ama biraz alttan alttan istemediklerini belli edici bir şekilde konuştular kadın bana babasına vermeyi düşünmüyor musun dedi bende bir sorun mu var dedim. O da oğlum için yoksa benim içinde yok dedi. Sizce bu kadın benim çocuğumun olmasından gerçekten rahatsız mı oldu?
Sevgilimin ailesi Çocuğum olduğu için rahatsız oluyor?
Cevapla