Vefat etmiş insanları unutmak için ne yapmalı?

Arkadaşlar merhaba ben 28 yaşındayım. Her şeyi unuttum. Annemi kardeşlerimi ama vefat edenleri bir türlü unutamadım. Babam vefat etti 2 sene oldu hala aklıma geliyor. Çocuk gibi hissediyorum kendimi. Aslında büyüdüm ama kimseyle konuşmuyorum bile. Ne yapsam bilmiyorum. Herkes evlendi yuva kurdu ben avare avare geziyorum. Bu hayatın ne anlamı var bilmiyorum. Kendimi hasta hissediyor ve öleceğimi düşünüyorum. Bacaklarımda morluklar ağrılar, kuyruk sokumumda ağrı var. Kardeşim beni gördü ağladı çocuklaşmışım. Mimiklerim kalmamış, konuşurken hiçbir şeyi anlamıyormuşum. Neden böyle oldu bilmiyorum inanın. Ölümlerden mi bu kadar etkilendim

Vefat etmiş insanları unutmak için ne yapmalı?
Cevapla