Unutkanlık ve çocukluk var ne yapmam lazım?

Arkadaşlar merhaba bende unutkanlık ve çocukluk var. 28 yaşındayım ama gören hep yaşını göstermiyorsun diyor. Kardeşim zaten beni gördü çok üzüldü abla noldu sana dedi. Yaşımdan küçük gösteriyorum. Saçma sapan folaşıuorum. Üniversiteye gittim ama aptal gibi geri döndüm. Dışarı çıkmak istemiyorum. Ne yapsam bilmiyorum gerçekten. Bu saflıkla daha ne kadar yaşarım bilmiyorum ama çok çektim. Gerçekten

Unutkanlık ve çocukluk var ne yapmam lazım?
Cevapla