Sevgilimin ailesi çok pis bunu nasıl düzeltebilirim?

Sevgilimle beraber yaşıyoruz bize yiyecek konusunda yardım ediyolar yağ lazım oluyo yağ getiriyolar ama içi pis şişede getiriyor. Evlerine gidiyoruz kahvaltı yapıcaz kahvaltılıklar pis yağlı. Yerler hep kırıntı yere basmaya çekiniyorum. Tuvaletleri çok pis ve yatakları kokuyo evin içide kokuyor. Çok paspallar yırtık pırtık şeyleri giyiyolar üstelik durumları var gezmeye gidiyoruz yırtık hırkayla gidiyolar yırtık çorap vs. Battaniye falan lazımdı bikaç gün sonra gelicez battaniyeyi almaya dedik gittik almaya bana bunlar pis eve gidince yıka dedi. Benim ailem çok temiz ve düzenlidir ama annesi kaşıklığın içindeki bölmelere bakmadan atıyo çatalı kaşığı her şeyi düzensiz kıyafetler yerlerde duruyor. Evi tozdan gözükmüyor o derece. Sevgilimde kızıyo anneside yeni kıyafetlerin notların varken niye eskileri giyiyosun diye bizim ailede herkes güzel giyinir karşındakine saygı göstergesidir misafir geldiğinde güzel giyinmek ya da misafirliğe gittiğinde güzel giyinmek ama anneside babasıda çok paspal giyiniyor. Nasıl düzeltebilirim.
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilimin abisinin nişanlısı ailen çok pis ben orada yemek yemem demiş annesiyle babası bana bunu söylediler utanmadan. Bi de benim bulaşık makinem yok bana geldiklerinde bütün tabakları kullanıyo onlara gittiğimizde ortaya pilav tabağı koyuyo ortadan yiyoruz.
Sevgilimin ailesi çok pis bunu nasıl düzeltebilirim?
Cevapla