Zaten sinirlerim oldukça yıpranmış durumda bir de bu durum üzerine durup durup konuşmak beni daha da gerdiği için birileri ile konuyu konuşmak açıkçası istemiyorum Olay apaçık ortada tabii ki depremin derecesinden dolayı yıkıcı özelliği fazla bir deprem ancak sağlam yapılmayan kolonları kesilmiş binalar yüzünden binlerce can gitti
Yani mesleğim gereği biraz bu işlerin içerisindeyim. Tanıdığım inşaat mühendisleri ile görüşüyorum, statik işi ile uğraşan mühendisler ile görüşüyorum, hatta oraya incelemeye giden mühendisler ile görüşüyorum. Abi durum içler acısı. Yapılar ile alakalı resimler gösteriyor inanılmaz. Beton kullanmamışlar. Çelik kullanmamışlar. Uzun bir cadde gösterdi , ya caddede ayakta duran ev kalmamış. İnanılmaz bişey ya...
Konuşacak ne kaldı ki, bu ülkede her şey faul, Hatırladığım 5. ölümlü deprem falan bu, Türkiye'de insan hayatının zerre değeri olmadığını depremdende önce söylemişimdir.1 ay sonra hayatını kaybedenler unutulur ve yıkılan binaların yerlerinin kimlere peşkeş çekileceği hesaplanır.
Açıkçası dertleşmek isterdim ama maalesef bu konuda açıkça konuşabilecek insan yok, herkes sadece üzüntüsünü dile getiriyor. Tamam üzülelim ben de üzülüyorum lakin bunlar gerçekleri örtmemeli. Böyle biri olursa yazsın tüm vardiyamı ona adarım o kadar diyorum
Yaşanan afet tüm Türkiye için manevi ve maddi bir kayıp süreç elbette ki çok zor şartları da beraberinde getirdi, akrabalarim yok o tarafta arkadaşlarımın aileleri de çok şükür iyi durumda ama yine de 1 haftadır gündemimiz yaşanan olay