Kac yasinda basladiniz?
Aileniz biliyor mu?
Nasil tepki verdi?
Ailenizden icen var mi?
Pişman misin?
Kac yasinda basladiniz?
Aileniz biliyor mu?
Nasil tepki verdi?
Ailenizden icen var mi?
Pişman misin?
20 yaşında başladım dokuz ay falano oldu. Ailem bilmiyordu yurtta içiyordum. Mühendislik okuyanlar bilir aşırı sıkmıştı sınavlar millet rahatlatıyor falan dediği için içmeye başladım. Ailemden içen yok. Pek pişman değilim açıkçası. Ailem bikiyor sanırım ama çünkü şu an evde olduğum için dışarda icip geliyorum ve illaki kokuyor. Aslında içmek istemiyorum hatta tadını sevmiyorum ama sıkılıyorum tamamen can sıkıntısından içiyorum. Bir de farklı sigaralar denemeyi seviyorum
16 yaşında başladım ergenlik aşkım yüzünden , annem öğrendi sonra herkes , babam para verdi dedi git sigara al kendine son paketin olsun bu paketten sonra birdaha görürsem sıkıntı çıkar dedi , ailemde ben babam içiyoruz , çok pişmanım
Hani son paketin olcakti
Iyi
14-15 yaşlarında özentilikten başladık 22 yaşımda bıraktım 11 yıl oldu içmiyorum. Umarım bırakmak isteyen herkes bir an önce bırakır, sigara içmek sağlıklıyken güzeldir, sağlık gittikten sonra pişmanlık fayda etmez.
🫶🏻
Cevap
13Cevap
21 yaşında başladım
Evet biliyorlar
umurumda değil tepki vermediler
Hayır yok
Hayır pişman değilim keşke daha önce içseydim
18
Biliyor...
Tepkisiz kaldilar :)
Babam
Zaman zaman
15-16 yaşında başladım 10 yıldır içiyorum ailem değil tüm sülalem biliyor kimseden saklamıyorum kızmadılar öğrendiklerinde annemde babamda içiyordu babam bıraktı
düzenli içmeye 19 gibi.
biliyor.
tepki vermediler.
yok.
pismanim.
Kiyamam
17 yaşındayken başladım 1-2 yıl sonra öğrenip aşırı tepki verdiler. Babam içiyor
Pisman misin
Bazen pişmanlık duyuyorum
😔😔
19 biliyor krize girmişlerdi içen yok tek puştt benim pişman değilim.
11 yaşında içmeye başladım. Önceden gizli içiyordum tabi. Hiç yakalanmadım.
Pişman değilim.
1 ay önce başladım kardeşimle birlikte içiyoruz sadece
Sigara içmiyorum
Hariks
Bnde
14 yaşında başladım, pişman değilim. Ailem biliyor
Lisede Başladım Annem Biliyo Sülalem Biliyo Yani
Kücük yaşta ve iciyorum
Sigara ve alkol tirakisiyim
İçiyordum bıraktım kurtuldum mutluyum
🫶🏻
Neden merak ediyosun
Cünkü merakliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?