Benim hakkım ne zaman görülecek çok üzülüyorum?

Kykda kalıyorum. Geçen seneki odamda anlaşamadığım bir kız vardı. Diğer kızları da bana karşı dolduruyordu. Ben de bu sene odamı değiştirdim. Diğer kızlarla selamlaşıyorduk başta sonradan selamı sabahı kestiler. Ben onlara asla kötü bir şey yapmadım. Kız tarikat lideri gibi onların beyinlerini öyle yıkıyor ki. Onlara göre kötü olan ben oluyorum. Bana yaptıkları kötülüğün karşılığını bulmuyorlar. Birbirileriyle hiç küsmüyorlar. Çok üzülüyorum 😔😔😔
Benim hakkım ne zaman görülecek çok üzülüyorum?
Cevapla