40 numara ayak güzelliği kötü etkiler mi?

164 cm olmama rağmen 40 numara giyiyorum annemin de ablamın da ayakları 40 numara genetik sanırım. Arkadaşlarım mesela 37.5 giyiyorlar çok tatlı duruyor spor ayakkabı falan ben giyince erkek ayağı gibi. Hamd olsun sağlıklıyım orası ayrı konu. Ama sormak istedim. Palet gibi şakalarına maruz kalmayı düşünmek bile üzücü. Bir parmağım da çekiç gibi her ikisinde de işte bu da böyle bir soru teşekkür ederim

40 numara ayak güzelliği kötü etkiler mi?
Cevapla