Hayata olan hevesimi kaybettim ne yapmalıyım bilmiyorum pes etmek zayıflık mı?

9 yaşındaki oğlum beni değil babasını tercih etti o gitti gideli hiçbir şeye konsantre olamıyorum yemek yapamıyorum temizlik yapmak istemiyorum ben onun için neler yaptım bir bilseniz babası hiçbir şey yapmadığı halde onu tercih etti ve 3 yaşındaki kızım tek kaldı bana şimdi herkes böyle devam etmek zorundasın diyor fakat ben yapamıyorum onsuz ve çok değişti oğlum babasının durumu olmasına rağmen bir şey istemiyor benim durumum yok çalışmıyorum benden istiyor telefon veya şu bu bende anne yüreği dayanamayıp alıyorum fakat bakıyorum ki hiç bir değeri yok iki gün sonra kenara atmış aldığım şeyi şu an android telefon istiyor taksitle alacağım fatirama yansıtıp ona harcama yapıyorum sürekli kısmıyorum her geldiğinde yedirip içirip giydirip gönderiyorum bu benim annelik görevim fakat ondan da iki güzel söz bekliyorum annecim seni seviyorum bu gün sende kalmak istiyorum gibi sözler ama yok demiyor geldiği gün ağlayıp akşamı babasına gidiyor babası neler yapıyor bana babasına bir şey demiyor fakat ben babasını karakola şikayet edince ağlayıp beni suçluyor anne babama naptın diyor içim gidiyor benim oğlum niye böyle ben onları baba bildim aile bildim şimdi kızımla o yokmuş gibi yaşamak istemiyorum ben bunu beceremiyorum 🥺 benim çocuğumu ben değil babannesi büyüyecek ama bu onun tercihi

Güncellemeler
+1 yıl
onu kazanmak için neler yaptım ama olmuyor gelmiyor hafta sonu zorla geliyor dün bana ses atmış beni arama diyor bir süre aramam taki kendi aramadığı sürece hep arardım iyimisin canın bir şey çekiyor mu harçlığın var mı birşeye ihtiyacın var mı olursa ara annen burada falan ama hep diyordum ama nerde yanlış yaptım bilmiyorum
Hayata olan hevesimi kaybettim ne yapmalıyım bilmiyorum pes etmek zayıflık mı?
Cevapla