canımın içi.. üzerinde incecik montu var sadece ve hiç düşünmeden hemen çıkarıp veriyor.. ah teyzem benim :( senin gibi güzel insanların hatırına içimiz umut doluyor. keşke ellerinden öpüp bir sarılabilsem :(

canımın içi.. üzerinde incecik montu var sadece ve hiç düşünmeden hemen çıkarıp veriyor.. ah teyzem benim :( senin gibi güzel insanların hatırına içimiz umut doluyor. keşke ellerinden öpüp bir sarılabilsem :(

Bu millete yıllardır laf ederim, bilen bilir. Hala cahil ve kolay manipüle edilen bir yapıda olduğumuzu düşünüyorum ama yok olduğunu düşündüğümüz eski değerlerin yok olduğu falan yok bu mk siyasi iklimi bizi birbirimizden öteliyor
Ah Türkiyem sen ne güzel bir ülkesin kurban olurum taşına toprağına insanına bu merhamet bu içtenlik bu yardımseverlik başka hiçbir millette yok rabbim vatanımıza zeval vermesin tek yürek tek dost ölürüm varlığına
X şehirin deki teyzemiz Şehit olan oğlunun son kıyafetlerini deprem bölgesine göndermek üzere vermişti, onu hatırlattı. Her 2 teyze de elleri öpülesi güzel yürekli insanlar. Diğer güzel yürekliler gibi..
Cevap
26Cevap
İnsanımızın kalbi her zaman çok temiz olmuştur. Bu teyzemin ellerinden öpmek istiyorum. Helal olsjm
İyi insanlar.
Bu millete yıllardır laf ederim, bilen bilir. Hala cahil ve kolay manipüle edilen bir yapıda olduğumuzu düşünüyorum ama yok olduğunu düşündüğümüz eski değerlerin yok olduğu falan yok bu mk siyasi iklimi bizi birbirimizden öteliyor
Teyzem kim bilir o montu kaç kıştır gidiyordu ya da kaç kış daha giymeyi planlıyordu. Burnundan kıl aldırmayanlar görsün ve insanlık öğrensin. Ellerinden öperim ❤
Söyleyecek bir şey yok aynısını yaparız.
Sırtındaki hırkasını çıkarıp bir fakire veren Hz. Muhammed (s. a. v) ümmetiyiz.
Böyle şeyleri gördükçe biz bu insanlarla aynı cennete mi talibiz diyorum. Allah sana uzun ömürler versin teyzem benim. 🥺
Zaten ayette de buyuruyor yaşlılar kundaktaki bebekler ve karıncalar olmasa Allah insanlara 1 damla yağmur bile vermez.
Bizi bizden başka düşünen yok ki hiç kimse devlet bunu yaptı şunu yaptı demiyor halk yaptı diyor
Ellerinden öperim. Sonrada bakarım evine ki fakir biri. Gereken her türlü yardımı ederim
Bizim insanımız çok iyi niyetli bir zorlukta birlik olmayı biliyor
Ah teyzem ah Allah razı olsun sarılırdim elini öperdim
Güzel yüreklim benim , Batmanlıyım bende 🤍🤍🤍
Ay canım teyzem ver elini öpeyim Allah senden razı olsun.
O buruşmuş güzel ellerinden öperdim, ne tatlı insanlar var ya 😌
Allah razı olsun böyle insanlardan sayılarını arttırsın Rabbim
Şasırmanızı anladım bu Ülke yoktan var oldu biz puzzle küçük bir parcaşıyız !!
Batmanın insanı gerçekten bir başka Allah herkesten razı olsun
Bi böyle teyzeler var birde sıgındığımız hastanede oturdugum koltuktan beni zorla kaldırıp oğlunu oturtan teyzeler
Bir kişinin dışı ısındı ama milyonlarin içi ısındı
Hem alnından hem ellerinden öperim
Burdaki bazı sığırlara örnek olsun cinsellik sorusu soran kepazeler, şu kadinin terliği olamazsınız.
Tek yürek olmak ne güzel böyle zamanda 🥺
Böyle insanları gördükçe çok mutlu oluyorum ya💗
Teyzeye üzüldüm açıkçası
cok duygulandım.. Allah hepsınden razı olsun
Helal be teyzem mübarek ellerinden öperim seni
Geri giydiririm 2. El almıyorlar çünkü.
Memleketimin güzel insanı❤
İyi insanlar da kalmış🙂❤️
ellerinden öperim
allah razı olsun ellerinden öperdim
bizim bizden baska kimsemiz yok
Bizim iyi insanlara ihtiyacımız var
iyi insanlar iyi ki var
Düşünceli insanlae iyi ki var
helal olsun derim ne diyebilirim ki
Çok güzel 🥺
Gerçekten ülkemizde çok güzel insanlar var
Diyecek bir söz bulamıyorum😔😔
böylede insanlr olmasa kıyaet kopucak
Olabilir.
ellerinden öperdim teyzemi
Helal olsun
Elini öperim
Ellerini öperdim
Kader planı
Eyvallah teyze
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?