Bir kızı korurken bıçaklandım bu mallık mı?

Yolumda kendi halimde kütüphaneye ders çalışmaya giderken keko kılıklı birisini 20 yaşlarında bir kızı kemerle döverken gördüm. Her neyse kız bunu aldatmış bu da o yüzden sinirlenmiş vuruyor kıza, bir bakıyorum kız kaçmıyor etmiyor anlamadım ben durumu bu neden kaçmıyor falan derken bir yandan da vurmaya devam ettiğini görünce beynime kan sıçradı resmen. Kendimi artık tutamadım saldırdım, elinden aldığım kemerle dövmeye başladım bunu, bir baktım kız kolumdan tutmuş dur yapma falan diyor. Allah Allah dedim derdi ne falan diye düşünürken bu keko cebinden çıkardığı bıçaklar bacaklarıma çizikler atmaya başladı ve en son 3 farkı yerden sapladı bıçağı. Tabii ben ayakta duramadim açıdan dolayı yerde sürünmeye başladım, sonra üstüme doğru geldiğini görünce o anki adrenaline ayağa kalkıp koşmaya başladım. Sonra bir baktım kıza tekrar vurmaya başladı ben de yerden aldığın bir kayayı kafasına fırlattım ve bayıldı. Kızin derdini anlamadım resmen bana kızar gibi konuşuyordu falan derken ben sinirliyim tabii hincimi almak için bu keko bayılıp yere düşünce kaya ile bacaklarına vura vura kemiklerini kırdım en son bizim arkadaşlar beni görmüş mahalle ayağa kalti beni tanıyanlar hemen beni aldı bayağı uzağa götürdüler hastaneye vs gittik. Çocuğun kemikleri kırılmış kayayla vurunca ona sevindim işte. Kız sonradan gelip bana teşekkür etti, aşıktım barışmak istiyordum falan filan diye açıklamalar yaptı. Ama gel gör ki ben kendimi bildiğiniz mal gibi hissediyorum.
Bir kızı korurken bıçaklandım bu mallık mı?
Cevapla