Geçmiş olsun Türkiye'm, siz de yardımda bulunacak mısınız?

Umarım hepiniz iyisinizdir. Elimizden geldiğince evde fazlaca olan battaniye, kışlık giyecekleri (kalın hırka, atkı, eldiven) poşetledik yarın götüreceğiz. Sizde lütfen yardımda bulunmaya çalışın. Hiçbir zaman ölmeyecekmişiz gibi yaşıyoruz, bu depremlerde bunu hatırlattı bize. İnsan dünyadan 1 dakikalık sallantı ile kopup gidiyor. Vaktinizin, sevdiklerinizin kıymetini bilin.
Güncellemeler
+1 yıl
Kendi ve ablamın çeyizindeki fazla ürünleri aldık, başta içim bir tık gitmişti fakat artık sonuna kadar vermek istiyorum.
Geçmiş olsun Türkiye'm, siz de yardımda bulunacak mısınız?
Cevapla