Küfür etmeyin tamam mı yeter artık duyarcilar?

Boş duyar kasiyorsunuz yeter bende üzülüyorum tabiki depremden dolayı ama bi soru soruyoruz küfürler hakaretler deprem oldu senin umrunda değil bilmem ne yazip duruyorsunuz burada insanları linclediginizde enkaz altinda kalan insanlara faydaniz mi oluyor boş duyar kasanlar insanı üzüyorsunuz resmen Allah'ım ya ben üzülmüyor muyuz haberim yoktu depremden nabayim taki linçlenene kadar

Küfür etmeyin tamam mı yeter artık duyarcilar?
Cevapla