
Yıllardır liste yapıp, yazsam da gerçekleştirdiklerimde oldu, ertelediklerimde. Yollar geçmesine rağmen ertelediklerim konusunda pişmanlıklarım var.
O nedenle ne yapmak istiyorsanız adım atmanızı, ertelemeninizi öneririm.

Yıllardır liste yapıp, yazsam da gerçekleştirdiklerimde oldu, ertelediklerimde. Yollar geçmesine rağmen ertelediklerim konusunda pişmanlıklarım var.
O nedenle ne yapmak istiyorsanız adım atmanızı, ertelemeninizi öneririm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
şu an için hedefim yok maalesef. sadece hayatın bitmesini bekliyorum. çünkü hiç bir hayalim kalmadı. yani geriye dönüp baktığımda aslında bir şey kaybetmedim ama kazanamadım da.. bu yüzden artık gerçekleştirmek istediğim bir hedefim kalmadı.
Benim de bayağı liste var; ama gerçekleştirmek için birikimim bile yok. (Klasik araba, pasaport, eş, Türkiye ve Avrupa turu). Henüz evlenmedim, bir kız arkadaşım yok. Çok geç kaldım bu hayallerime...
Umudunu yitirme hedeflerine ilerle yılmadan.
Üniversite sınavını kazanmak istiyorum