Magdurun siz olmasi gerekmiyor. Yaşatdiginizi yaşadiniz mi? Ve ya size yaşatan yaşadı mį?
Inaniyormusunz bu kavrama?
Ben çok inaniyorum
Inaniyormusunz bu kavrama?
Ben çok inaniyorum
Oldu bayağı çocukken bir kız vardı (aslında iyi bir çocuktum) o kıza karşı beni diğer kızlar dolduruyordu hemde bayağı aslında kız iyiydi her neyse bu kıza bir gün tokat attım (çok pişmanım ama diğer çocuklar at diyince bende atmıştım o sıralar 8-9 yaşındaydım) öylr pişmanım ki keşke bulabilsem Zeynep'i her neyse ortaokulda aynısını bana başkaları yaptı aldım karmamı oturdum ama o tokattan çok çocukken yaptığım aptallık acıttı canımı çok pişmanım
Yaaa🙏 pişman oldugunda bile karmayi temizleye biliyorsun aslinda. Benimde çok dikkatsiz konuştugum ve yalanlarim oldu. Hepsini teker teker yasadim
Yok çok pişmanlık çektim ama yaşadım yaşattığımı ama rahatladım vicdanım arındı
Cevap
6Cevap
İlahi adalete inanmıyorum
Azcık kafanı çalıştır, boş şeylere inanma, bu dünyada asla adalet yoktur, haksız yere hapis yatanlar, milyar dolar götürüp domuz gibi sağlıklı mutlu yaşıyanlar, lösemiden ölen çocuklar
Her sey gorundugu gibi digildir. Bizim algilayişimiz farkli Digerinin ne yasadigini bilemeyiz ki
Kendini avutma, hangi çocuk lösemiden ölmek istiyordur? ya da kim hırsızların rüşvetçilerin domuz gibi sağlıklı mutlu ceza almadan yaşamasını görmek istiyordur
Bende o konularda kafa karisikligi yasiyordum. Ama spiritualzm bunu ruhun ihtiyacì ve tekamulu olarak isimlendiriyor. Yine de bilenem. Ama kuçuk planda yaptigimiz Mesela Ufaciktan bir yanlişimizin bile bizi eninde sonunda bulacagini dusunuyorum. Yoksa boşuna mi bu ilahi adalet...
Beni haksiz yere işten attirmak isteyen, müdire isten atildi.
Benim hatami arayan baska biri vardi onu da zorla emekli ettiler cok ağladi.
Biri de mudur olmak icin kendi hatasini benim ustume atti. O baska konuda sorusturma gecirdi artik mudur olamaz.
Evet işte Aradigim yorum.. hiç şaşmaz
Canım sen hala kendini avutuyorsun boş işlerle, ilahi adalet diye bişey yok, misal faili meçhul cinayetler oluyor, adam kaçmış 30 sene sonra 80 yaşında yakalanmış zaten özgür yaşamış hayatını o yaştan sonra içeri girse adalet sağlanmış mı oluyor, ya da zaman aşımı oluyor hiç ceza almıyor, sana binlerce örnek verebilirim
@betterböcek şansın yaver gitmiş sadece ya da sen onların ayağını kaydırmak için bişeyler yapmışsındır😉
Bircok konuda burada da adalet var , burada olmayanlar da ahirete kaliyor o daha fena
Hayir. Bazen insan kendi kul hakkina bile gire biliyor. Zaten cogu zamanda oyle oluyor. Içsel olarak o kişi belki kendine haksizlik etmişdir ve haksizlik bulmuştur. Hasta cocuklar ornegiyse çok uç bir ornek
@Coolguy8610 çok kotusunya😅
Ahaha yalan mı ama tanımıyosun beterböceği sadece onun anlattığına körü körüne inanıp he ilahi adalet varmış diyorsun 😂 her zaman kafanı çalıştır ve hiç bişeyi sorgulamadan inanma derim
Yok maalesef uğraştim ama benim gücümün yetmedigi yerde Allah onlarin ayağini kaydirdi ben bile şok oldum.
Unutma herkesin planlarinin üstunde Allahin plani vardir.
@betterböcek katılmıyorum, yaşın ilerledikçe tecrübe edindikçe bunların boş işler olduğunu anlıyorsun 😀 senin mantığına göre lösemiden ölen çocuklar çok yaramazdı, allah onlara hak ettiği cezayı verdi, ilahi adalet yerini buldu dimi?
Saçmaliyorsun, o hastalik da onlarin cevresindeki kişilerin imtihani veya cezasi olabiliyor. O cocuk ise yasadiklarina karsilik cenneti aliyor. Allahin adaleti mukemmeldir sen boşa yaşlanmissin
@betterböcek asıl sen boşa yaşıyorsun ot gibi, sin zaten senin gibileri uyutup ot gibi yaşatmak için var 🤣
Din
Cahilsin kitap okumamissin dogru duzgun kafan da basmiyo
şu an yaşıyorum çok kötü davranan biri dün arayıp hellalik istedi borsada çok para kaybetmiş ve ilk aklına gelen kişi ben oldum
Çok guzel örnek 🙏
Sanırım dürülecek uzun bir defterim var.
Yasadim da ilahi adalet midir sans midir bilemem
Evet iş hayatinda bana yaşatan yasadi
Olmadı hatta inancımı kaybetmek üzereyim nerdeyse
Çok oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?