Aile & Toplum İlişki de yaş farkına nasıl bakıyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor 10-15 , +20 gibi?Önemli midir, yoksa aşk varsa önemsiz midir?Küçük olan taraf; kadın.. İlişki de yaş farkına nasıl bakıyorsunuz? Cevapla Kadın Soruları Aşk Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
elisaelanur Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Önemli bence. Benim için max 12 yaş büyük minimumda 2 yaş küçük olmalı 1 0 Yorumla
myraes Takip Et FenomenGuru Yaş: 27 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. En fazla 5Kendimden küçük olanla olmaz. 1 0 Yorumla
poyrazaci Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Bakmıyorum önemli değil 1 0 Yorumla
Carmena Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. O kadar fark çok değil mi 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Önemli bence. Benim için max 12 yaş büyük minimumda 2 yaş küçük olmalı
En fazla 5
Kendimden küçük olanla olmaz.
Bakmıyorum önemli değil
O kadar fark çok değil mi